دوربین مداربسته مایلسایت (milesight)

مایل سایت (milesight) یک نام مطرح در دنیای امروزیست که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و تخصص اصلی آن در زمینه طراحی و تولید تجهیزات مربوط به سیستمهای نظارت تصویری (دوربین مداربسته) و سیستم های امنیتی میباشد. محصولات شرکت مایل سایت شامل دوربین، NVR و نرم افزارهای مربوط به آنها است.مایلسایت دارای بیش از ۱۶۰ کارمند بوده و از راهکارها ، محصولات و سرویسهای آن در بیش از ۸۰ کشور جهان استفاده میشود. این کمپانی هم اکنون دارای دفاتر اصلی در چین، آمریکا، کره و تایوان میباشد که مسئولیت اداره شعبات آن در مناطق مختلف را بر عهده دارند.مرکز تولید و مرکز R&D آن در کشور چین قرار دارند.  مایلسایت با در نظر گرفتن منافع مشتری در کنار منافع کارخانه، یک شبکه مدیریت بسیار سالم و با ارزشی را تشکیل داده است.هم اکنون کانال همکاری آن شامل قاره های آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه و اقیانوسیه میباشد.این شرکت همواره به دنبال ایجاد کیفیت در ظاهر و باطن محصولات خود بوده و در آینده نیز این تلاش و کوشش ادامه خواهد یافت.

شرکت کنکاش و خانه امن ساینا خرید، فروش دوربین مایلسایت، ارائه نمایندگی و لیست قیمت دوربین پلاک خوان مایلسایت milesight

دوربین های مداربسته مایلسایت

خرید، فروش و بازاریابی مایلسایت

مایلسایت یک ارتباط نزدیک و بر اساس اعتماد را با همکاران، نمایندگیها و فروشنده های خود در سراسر دنیا برقرار نموده است.بر اساس روح مشتری مدارانه، این شرکت پشتیبانی تکنیکی و خدمات پس از فروش فوری را ارائه میدهد.در نتیجه شما اطمینان خاطر داشته باشید که با یک شرکت بسیار قابل اعتماد در حال همکاری میباشید.

پوشش گسترده R&D

هسته مرکزی کمپانی مایلسایت تکیه بسیاری بر ظرفیت R&D خود دارد.بر اساس دانش پایه ای و سالها تجربه، این کمپانی محصولات نوآورانه ای بسیاری را تولید کرده و نیازهای مشتریان را با راه حلهای بهینه خود، به خوبی برآورده مینماید.

مایلسایت milesight

تنوع محصولات milesight

تنوع محصولات milesight

مایلسایت راهکارهای گسترده و وسیعی را در زمینه نظارت تصویری تحت شبکه ارائه داده است.تنوع خط تولید از خصوصیات بارز این شرکت میباشد.طیف گسترده محصولات، از دوربینهای تحت شبکه و NVR ها گرفته تا نرم افزار مدیریت تصاویر در سطوح مختلف، توانسته اند بخوبی جای خود را در بازار پیدا کنند.این تنوع باعث شده تا مشتریان از میان تمام برندهای موجود، گرایش بسیاری به انتخاب محصولات مایلسایت داشته باشند.

شرکت کنکاش دوربین مایلسایت

گروه مهندسین کنکاش نیرو ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری مایلسایت در ایران با دارا بودن نمایندگان مختلف در سر تا سر کشور از سال ۱۳۸۴ در حوزه سیستم های نظارتی و تجهیزات شبکه فعالیت خود را شروع کرده است. طراحی، اجرا و فروش دوربین های مداربسته مایلسایت، تلفن های تحت شبکه، فیبر نوری و سوییچ های شبکه ازجمله خدمات شرکت کنکاش می باشد.

نمایندگی دوربین milesight

دوربین مداربسته مایلسایت به صورت رسمی توسط شرکت کنکاش نیرو شرق واقع در استان خراسان شهر مشهد ارائه می گردد و برای ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات در سر تا سر کشور دارای نماینده است. تهران، اصفهان و شیراز نمونه ای از شهرهایی هستند که دوربین مداربسته مایلسایت در آن ها ارائه شده است.

لسیت قیمت دوربین مایلسایت

معمولا برای برند های مختلف دوربین های مداربسته یک لیست محصول به همراه قیمت با همان لیست قیمت ارائه می کنند تا همکاران براساس ویژگی هر محصول به همراه قیمت آن بتوانند به راحتی به مشتریان خود پیشنهاد قیمت بدهند، اخیرا به دلیل مشکلات بوجود آمده از جمله دسترسی مشتریان یا همان End User به لیست قیمت دوربین های مداربسته برخی شرکت ها فقط با در خواست کتبی و تعریف پروژه قیمت محصول را در اختیار می گذارند.

قیمت دوربین مداربسته milesight

امروزه دوربین های مداربسته دارای تنوع بسیار زیادی هستند که نوع کاربری و کیفیت تولیدشان تعیین کننده قیمت آن ها می باشد، مایلسایت به عنوان یک برند با کیفیت مطلوب در بین برند های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار است. به طوری که رنج قیمت محصولات این کمپانی از ۷۰۰،۰۰۰ تومان تا ۸،۰۰۰،۰۰۰ تومان برای دوربین های ثابت می باشد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته مایلسایت را دارید میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید تا با بهترین قیمت از فروشنگان دوربین مداربسته مایلسایت خرید کتید

خرید دوربین مداربسته milesight مایلسایت

دوربین پلاک خوان مایلسایت

دوربین پلاک خوان یکی از پرکاربردترین نوع دوربین مداربسته است که برند مایلسایت به صورت جداگانه و تخصصی به این مقوله پرداخته است. دوربین LPR یا همان پلاک خوان مایلسایت در دو نوع بولت و باکس طراحی و تولید می شود که هر کدام بسته به نوع کاربرد و فضای کاری مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های بولت دارای لنز متغیر موتور دار و قابلیت دید در تاریکی مطلق به همراه فرمت فشرده سازی تصویر H265+ برای این امر در نظر گرفته شده اند.

نرم افزار دوربین milesight

دوربین های مداربسته برای نظارت و کنترل هرچه بهتر نیاز به یک نرم افزار به روز و کامل دارند، برند مایلسایت برای این امر یک نرم افزار کارآمد به نام milesight VMS و نرم افزار milesight cms طراحی کرده است که شما می توانید به راحتی از وبسایت امنیت ۹۸ نسخه به روز آن را دانلود نمایید.

Milesight CMS نرم افزار مدیریت تصاویر مایل سایت-نسخه ویندوز

همچنین می توانید برای تنظیم هرچه بهتر دوربین مایلسایت از نرم افزار mailesight smart Tools استفاده کنید.

کمپانی مایلسایت milesight

چرا دوربین مداربسته مایلسایت؟

چرا دوربین مداربسته مایلسایت؟

از آنجا که بیش از ۵۰ درصد کارمندان دفتری مایلسایت در زمینه R&D مشغول به فعالیت هستند و ۱۵ درصد از سود این شرکت در این زمینه سرمایه گذاری میشود، میتوان گفت که این شرکت دارای یکی از قویترین تیمهای R&D در جهان میباشد.هدف مایلسایت تولید محصولات با کیفیت و مدرن است.مایلسایت دارای خط تولید غنی بوده که درصد خطای آن کمتر از ۰.۷۱ درصد برآورد شده است.همچنین این کارخانه دارای استاندارد ISO9001 است و محصولات آن نیز از استانداردهای CE و FCC و LVD و RoHS و ….. بهره مند میباشند.راهنمای انتخاب محصولات مایلسایت، مشتریان را به سمت درست هدایت مینماید و تلاشهای شبانه روزی کارمندان آن، نشان دهنده ارزشی است که برای مشتریان خود قائل هستند.شبکه گسترده سالم و گارانتی باارزش محصولات، منافع مشتریان و شرکت را به طور همزمان تامین مینماید.

تولید و طراحی دوربین های مایلسایت

کیفیت بالا بدون دوربین های مایل سایت

تمرکز بر روی بهترین بودن

در مایلسایت، اعتقاد بر این است که جزییات دارای قدرت فراوانی هستند و میتوانند باعث ایجاد نوآوریهای فراوانی گردند.آنها معتقدند که همین تغییرات جزیی، باعث ایجاد برتری در بازار میگردد و این برتری، دارای ارزشهای فراوانی در این عرصه میباشد.از این طریق آنها توانسته اند که تفاوتهای زیادی را در فروش، بازاریابی، پشتیبانی فنی و R&D ایجاد نمایند.مایلسایت تنها یک تیم واحد از متخصصان حرفه ای نیست.آنها یک کارخانه پر انرژی هستند که با یک تعصب واقعی آنجا را اداره میکنند و محصولاتی با استاندارد کیفی بالا را به بازار نظارت تصویری تحت شبکه، ارائه میکنند.

پاسخ سریع به بازار

از آنجایی که مایلسایت اهمیت زیادی به مشتری مداری داده و توجه ویژه ای به تغییرات بازار دارد، تمرکز خود را بر تولید و R&D دوربینهای تحت شبکه وHD و VMS و NVR ها قرار داده است.در اینجا یک سیستم مدیریت قوی وجود دارد که دارای سطوح کمتری میباشد و این موضوع باعث شده تا برنامه ریزی و تصمیم گیری، با سرعت بالاتری انجام گیرد.در نتیجه مایلسایت میتواند پاسخگویی سریعتری به تغییرات بازار داشته باشد و این اطمینان را به مشتریان خود بدهد که نیازهای مختلف آنان را به طور کامل در طراحی محصولات در نظر بگیرد.به علاوه، سرعت R&D محصولات جدید باعث شده تا محصولات این کمپانی به هیچ عنوان از رشد بازار، عقب نمانند.

کیفیت بالا بدون هیچگونه اغراق

برای تولید محصولات کاربر پسند و بدون نقص، مایلسایت در زمینه کنترل کیفیت و نوآوری، از هیچ تلاشی دریغ نمیکند تا بتواند از این طریق، رضایت مشتریان را در کل دنیا بدست آورده و محصولات با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای را تولید نماید.

فرصتهای بیشتر

در مقایسه با برندهای قدیمی تر بازار، مایلسایت یک بازیکن جدید در عرصه سیستمهای نظارتی میباشد.اما پتانسیل رشد بسیاری را از خود نشان داده و ثابت کرده است که میتواند به طور کامل خود را با رشد بازار تطبیق داده و در نتیجه به خوبی با دیگر برندهای مطرح به رقابت بپردازد.قیمت کمتر و تنوع بیشتر محصولات، دو ویژگی برتر تولیدات این کمپانی میباشند.این ویژگیها به رقابت این برند با سایر برندهای بازار کمک شایانی مینمایند.

ویدیو معرفی کمپانی milesight