هایک ویژن یا Hikvision با طراحی انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه IP و HD پاسخگوی نیاز تمام همکارانی هست که قصد خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی های تهران و شهرستان را دارند. این شرکت با داشتن ۷سری دوربین با قیمت های متفاوت برای هر قشری مناسب می باشد.

در دنیای امروزی، ابزار امنیتی بسیار متنوع هستند. به همین دلیل است که هایکویژن دوربین های تحت شبکه را طراحی کرد تا پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان باشد. این دوربین ها خدمات گوناگونی را، از نظارت ویدیویی معمولی گرفته تا آنالیز محتوای ویدیو بر پایه الگوریتمهای Deep learning، ارائه کرده و به شما کمک میکند تا تصمیمه ای هوشمند بگیرید.

دوربینهای تحت شبکه در ۷ دسته قرار گرفته اند:

  • Pro Series
  • Ultra Series
  • Special Series
  • Panoramic Series
  • Anti-corrosion Series
  • Explosion-proof Series
  • Hikvision DeepinView Series

۱- دوربین هایک ویژن سری Pro Series

قیمت نمایندگی دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن سری Pro

در این سری از دوربینهای IP، یک تعادل مناسب بین هزینه و عملکرد برقرار میباشد. بدین معنا که  دوربینهای سری Pro هایکویژن، دارای قابلیتهای هوشمندی میباشند که مقرون به صرفه بوده و به آسانی میتوان با آنها کار کرد. در برخی از این مدلها عبارت ” powered by DarkFighter ”  درج شده است که نشان دهنده این است که این مدلها دارای تکنولوژی DarkFighter میباشند.

۲- هایک ویژن سری Ultra Series

قیمت نمایندگی دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن سری Ultra

این سری از دوربینهای تحت شبکه IP، محصولات قابل اطمینانی هستند که کاربری بسیار آسانی دارند. دوربینهای سری ultra هایک ویژن، به خوبی پاسخگوی نیازمندیهای امنیتی پروژه های بزرگ با کارایی بسیار غافلگیر کننده خواهند بود. این دوربینها سازگاری فوق العاده ای با شرایط نوری محیط داشته و دارای تکنولوژیهای DarkFighter و LightFighter میباشند.

۳- دوربین مداربسته هایک ویژن سری Special Series

قیمت نمایندگی دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن سری Special

این دوربین ها برای اهداف خاص و منحصر به فردی طراحی شده اند. دوربینهای سری special هایک ویژن، یک انتخاب کاملا مناسب برای راهکارهای ویدیویی تحت شبکه میباشند و توانایی های بسیار بیشتری نسبت به دوربینهای تحت شبکه استاندارد و معمولی دارند.

۴- Hikvision Panoramic Series

قیمت نمایندگی دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن سری Panoramic

دوربین های IP سری panoramic هایکویژن، تنها با استفاده از یک دوربین ، میتوانند یک دید بسیار وسیعی از محیط امنیتی را ، ارائه دهند. این دوربین های مداربسته، دارای قابلیتهای ویژه ای میباشند که باعث میشود هزینه نگهداری و نصب بسیار پایین دربیاید.

۵- Hikvision Anti-corrosion Series

قیمت نمایندگی دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن سری Anti-corrosion

دوربین مداربسته IP سری Anti-corrosion هایکویژن دارای یک پوشش ضد زنگ میباشند و تصاویر روشن و واضحی را در کاربردهای سطح کارخانه ای و دریانوردی ارائه میدهند. پوشش موجود بر روی دوربین باعث میشود تا دوربین در بدترین شرایط آب و هوایی دوام آورده و آسیب نبیند. این سری دوربینها از نوع بولت میباشند و برای استفاده در شرایطی که دارای رطوبت زیاد و یا عوامل آسیب زای دیگر مانند گرد و غبار میباشند، به وجود آمده اند.

۶- Hikvision Explosion-proof Series 

قیمت نمایندگی دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن سری Explosion-proof

دوربینهای IP سری Explosion-proof (ضد انفجار) به اندازه کافی برای عمل در شرایط بسیار خطیر و محیطهای دربردارنده گازهای قابل اشتعال و یا مواد اشتعال زا ، تنومند و قوی هستند. در برخی از محیطهای خاص مانند معادن، انبارهای نگهداری مواد نفتی، پالایشگاهها، کارخانه های مواد شیمیایی و کارخانه های نساجی ، میتوان از این دوربینها با آسودگی خیال ، استفاده نمود. از آنجا که در این مکانها ، مواد شیمیایی و قابل اشتعال نگهداری میشوند و گرما و حرارت نیز وجود دارد، هر لحظه احتمال انفجار وجود دارد.

۷- Hikvision DeepinView Series

قیمت نمایندگی دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن سری DeepinView

این دوربینها برای مارکتهای سطح متوسط به بالا و حرفه ای به وجود آمده اند . از آنجا که شرکت هایک ویژن در چند سال اخیر تمرکز خود را بر روی تکنولوژیهای جدید قرار داده است، تصمیم به تولید این سری از محصولات گرفته است. دوربینهای سری DeepinView بر اساس الگوریتمهای Deep Learning کار میکنند که باعث شده قابلیتهای هوشمند آن بسیار مورد توجه قرار بگیرند.

از ویژگی های این سری از محصولات میتوان به قابلیتهای هوشمند آن مانند شمارش افراد و وسایل نقلیه، آنالیز تصاویر، شناسایی چهره و ….. اشاره کرد. این دوربینها میتوانند با هر شرایط محیطی و هر شرایط نوری که باشد، تصاویر واضح و روشن و با کیفیتی را ارائه بدهند.

منابع:

Hikvision