با توجه به بیشمار بودن مدل های دوربین مداربسته ی موجود در بازار بسیار سخت می شود تصمیم گرفت که کدام نوع یا کدام برند از دوربین مداربسته می تواند به طور کامل پاسخگوی نیاز های شما باشد. در امنیت ۹۸ ما افتخار می کنیم که بتوانیم در تصمیم گیری در باره ی سیستم حفاظتی مورد نیاز و حفظ امنیت هر چه بیشتر به شما کمک کنیم .
یکی از سوالاتی که شما عزیزان به دفعات از ما می پرسیدید این است که آیا با توجه به قیمت بالای دوربین های دیجیتال استفاده از آن ها به صرفه است یا نه؟

تفاوت بین نظارت آنالوگ و دیجیتال چیست؟

دوربین های مدار بسته آنالوگ تصاویر را به یک ضبط کننده دیجیتال ارسال می کنند که ویدئو را به یک فرمت دیجیتال تبدیل می کند. برای مشاهده ویدیوباید به DVR یک مانیتور یا روتر(مودم) وصل شود تا از طریق یک شبکه داخلی برای دسترسی از راه دور ارسال شود.
دوربین های مدار بسته دیجیتال تصاویر را با یک فرمت دیجیتال ضبط می کنند، بنابراین فرآیند تبدیل لازم نیست. داده های دیجیتال از طریق شبکه موجود به یک ضبط کننده ویدئوی اختصاصی فرستاده می شود و از راه دور قابل دسترسی است.

 

مزایای سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال

کیفیت نظارت تصویری عالی

دوربین های IP تصویری با وضوح بسیار بالاتر از دوربین های آنالوگ ارائه می کنند. حتی بهترین دوربین های آنالوگ نمی توانند کیفیت تصویر دوربین های دیجیتال را ارائه دهند.

سیم کشی را در سیستم دوربین مدار بسته کاهش می دهد

هنگامی که از دوربین دیجیتال استفاده می کنیم، زحمت سیم کشی به کمترین مقدار خود می رسد. دوربین های IP فقط باید به یک سوئیچ شبکه یا شبکه بی سیم متصل شوند که سیگنال ها را به NVR انتقال می دهد. به این ترتیب شما می توانید دوربین های بیشتری را بدون محدود کردن تعداد پورت های موجود در NVR خود نصب کنید.
دوربین های IP که از یک سوئیچ شبکه POE استفاده می کنند نیاز به منبع تغذیه جداگانه را حذف می کنند.

انتقال امن و مطمئن

در دوربین های مداربسته ی دیجیتال نویز بسیار کمتر از دوربین های آنالوگ است. اکثر سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال دارای رمزگذاری داخلی هستند که امکان دسترسی غیرمجاز به ویدیوهای ضبط شده شما را از بین می برد.

پوشش کافی

به طور معمول دوربین های دیجیتال سه برابر بیشتر از دوربین های آنالوگ پوشش تصویری دارند
دسترسی از راه دور به سیستم نظارت
دسترسی از راه دور دوربین های IP به مردم در حالی که در تعطیلات و یا در خارج از کشور کار می کنند، آرامش می بخشد. نه تنها امکان مشاهده فیلم وجود دارد، بلکه شما می توانید جهت چرخش دوربین را از یک مکان از راه دور کنترل کنید.

تجزیه و تحلیل فیلم دقیق

دوربین های مداربسته ی دیجیتال توانایی تجزیه و تحلیل تصویر را دارا می باشند مانند تشخیص چهره ، تشخیص حرکت ، ایجاد حصار مجازی و …..
سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ در کل به عنوان یک سیستم قدیمی از سیستم های امنیتی در نظر گرفته می شوند، دوربین مداربسته دیجیتال در همه ی زمینه ها نسبت به دوربین های آنالوگ برتری دارند حتی هزینه ها .

اگر شما از دوربین های مداربسته ی آنالوگ استفاده می کنید به به شما پیشنهاد می کنیم برای افزایش هرچه بیشتر امنیت خود همین حالا به سمت استفاده از دوربین های دیجیتال روی بیاورید .