موسسه اوج ارتباط امن با دارا بودن سال ها تجربه در برگزاری دوره های تخصصی سیستم های نظارت تصویری در سه سطح تکنسین، کارشناس و متخصص به عنوان معتبر ترین مرجع اموزشی در زمینه حفاظت الکترونیک مطرح می باشد.

لازم به ذکر است موسسه تنها مجری برگزاری مرکز تربیت مربی وپژوهش های فنی و حرفه ای نیز می باشد که توانسته طی سالیان گذشته بیش از ۳۰ دوره ویژه مربیان سازمان فنی و حرفه ای و تکنسین های شرکت ها و ارگان های بزرگی مثل ارتش، سپاه، شرکت ملی گاز، شرکت ملی نفت کش، ایران خودرو، سایپا و… برگزار نماید.

به همین ترتیب سی و چهارمین دوره تکنسین نظارت تصویری در دانشگاه آزاد-سما با همکاری اتحادیه سراسری شرکتهای فنی مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی طی ۴ روز برگزار شد.

مهندس فرهاد زواره ای (رئیس آموزش اتحادیه) با حضور در کارگاه آموزشی به سوالات شرکت کنندگان مبنی بر ارتقا کیفیت تجهیزات اینطور پاسخ داد:

همواره برگزاری دوره های آموزشی در صنف حفاظت الکترونیک از پر اهمیت ترین مباحث اتحادیه می باشد و ارتقا سطح علمی علاقه مندان در این صنف به نوعی رسالت ما محسوب می شود.

در ادامه مهندس زواره با اشاره به عضویت تعداد کثیری از شرکت های حفاظتی و ایمنی در اتحادیه فرمودند با پشتیبیانی و حمایت کامل از دانشجویان شرکت کننده در دوره، علاقه مندان جهت ورود به بازار کار با هماهنگی اتحادیه به شرکت های عضو معرفی خواهند شد.

در ادامه تعدادی از شرکت کنندگان با تشکر از کیفیت بالای آموزش و تدریس استاد درخواست شرکت در دوره های بعدی را داشتند که مهندس زواره با ابراز امیدواری به مذاکره اتحادیه با نمایندگان و وارد کنندگان بزرگ سیستم های حفاظتی در ایران اشاره کردند و ذکر کردند کارگاه به زودی با تجهیزاتی بیشتر مجهز خواهد شد.

و به همین شکل دوره های پیشرفته به بهترین و کامل ترین نحو ممکن در آینده برگزار خواهد شد.

آقای زواره ای در پایان گفتند گواهینامه پایان دوره دانشجویان طی یک مراسم به زودی اهدا خواهد شد.