هایک ویژن طی سال‌ها در تکنولوژی تصویربرداری در صنعت امنیت پیشرو بوده است که این روال با تکنولوژی تصویربرداری جدید ColorVu ادامه یافته است. تکنولوژی ColorVu به معنی نمایش یک تصویر رنگی بر اساس یک iris بزرگ، سنسورهای با کارایی بالا، نور و تکمیل روشنایی می‌باشد. تکنولوژی ColorVu هایک ویژن یک تصویربرداری رنگی است که به دوربین‌ها در تولید ویدیوهای واضح ۷/۲۴ حتی در محیط‌هایی که هیچ نوری وجود ندارد کمک می‌کند.

مشکلات از کجا ناشی می‌شوند؟

تاریکی ، پوششی را برای دزدی، ورود غیرمجاز و دیگر جرائم به وجود می‌آورد. موقعی که یک رویداد کوچک در شب اتفاق می‌افتد دوربین‌های معمولی ممکن است که جزئیات مهم را به ‌وسیله‌ی ارائه‌ی تصاویر سیاه‌وسفید با نور مادون‌قرمز از دست بدهند. این رنگ‌های از دست رفته ممکن است شامل اطلاعات حساس در بخش‌هایی از آن؛ مانند مجموعه شواهد قانونی باشد.

راه‌حل هایک ویژن برای حل این مشکلات چیست؟

بررسی تکنولوژی ColorVu هایک ویژن

تکنولوژی ColorVu

تکنولوژی ColorVu هایک‌ویژن تصاویری از یک لنز پیشرفته با دیافراگم  F1.0 و سنسورهای نوری کارآمد که نور بیشتری را برای تولید یک تصویر روشن‌تر حتی در سناریوهایی که هیچ نوری در آن مکان‌ها وجود ندارد، جمع‌آوری و بهینه می‌کنند. ساختارهای تکمیل‌کننده نور، سازگار با محیط هستند که برای تضمین تصویر رنگی کار می‌کنند.

در چه مکان‌هایی می‌توان از تکنولوژی ColorVu هایک ویژن استفاده کرد؟

تکنولوژی ColorVu در طیف گسترده‌ای از سناریوها بر اساس نیازمندی‌های امنیتی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مثال؛ انبارها، زیرساخت‌های مهم و حیاتی و مناطق مسکونی تنها چند نمونه از موارد استفاده این تکنولوژی هستند.