دوربین تحت شبکهAXIS M2026-LE Mk II یک دوربین بولت کوچک میباشد که بهترین کیفیت اکسیس را با حداقل قیمت ارائه مینماید.این دوربین دارای قابلیت دیددرشب وکیفیت ویدیویی ۴ MP/ Quad HD 1440p بوده و گزینه مناسب برای زمانی است که شما به یک دوربین کوچک با نصب آسان برای استفاده در فضای باز/سرپوشیده دارید.این دوربین دردورنگ سیاه و سفید موجود میباشد .

با بکارگیری LED های دید در شب و کیفیت تصویر ۴ MP/ Quad HD 1440p ، این مدل دوربین یک نظارت با کیفیت و کامل را، حتی در تاریکی مطلق، برای شما به ارمغان می آورد.شما میتوانید تنها با نصب یک دوربین ، یک دید افقی با زاویه ۱۳۰ درجه را پوشش دهید ودرنتیجه میتوانید هزینه کار را تا حد زیادی کاهش دهید . WDR به شما کمک میکند تا بتوانید تمام جزییات تصویر را در هر شرایط نوری بدی ، به صورت کامل در اختیار داشته باشید .برای مانیتورینگ مکانهای باریک و بلند ، فرمت کوریدور اکسیس، به شما کمک میکند که کیفیت تصاویر را به حداکثر رسانده و در عین حال، مصرف پهنای باند و خافظه را کاهش دهید.

به علاوه ، تکنولوژی زیپ استریم اکسیس، مصرف پهنای باند و حافظه به حداقل میرساند و این اطمینان را به شما میدهد که یک تصویر عالی را با تمام جزییات دریافت خواهید کرد . این دوربین از هر دو فرمت فشرده سازی H.264 و H.265 پشتیبانی مینماید .

بهترین عملکرد در هر شرایط آب و هوایی

AXIS M2026-LE Mk II میتواند در شرایط دمایی -۳۰ درجه سانتیگراد تا ۵۰ درجه سانتیگراد کار کند . این دوربین دارای یک محفظه محکم میباشد که میتواند از آن در مقابل آفتاب و باران محافظت نماید.استاندارد IP66 و رتبه بندی NEMA 4X باعث شده تا این محصول بتواند درمقابل شرایط سخت آب و هوایی مانند : گردو غبار و طوفان شن و سرمای شدید و گرمای شدید ، مقاومت کرده و همواره بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

نصب بسیار آسان

دوربین AXIS M2026-LE Mk II هم ارزان بوده و هم به دلیل وزن کمی که دارد ، به راحتی قابل نصب میباشد.باکس پشتی مهر و موم شده ، از کابل حفاظت کرده و کارسرویس دستگاه را سریع و آسان مینماید . کار با این دوربین بسیار آسان بوده و شما میتوانید در هر جایی که میخواهید آن را نصب کرده و کل منطقه مورد نظر خود را تحت پوشش قرار دهید.از این محصول میتوان در فضاهای سرپوشیده و یا باز استفاده کرد و آن را بر روی دیوار یا سقف ، پله ها و یا گوشه ها ، نصب نمود .