امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون حفاظت الکترونیک در نقاط مختلف دنیا و ایران لزوم وجود نهادهایی برای اطلاع رسانی و بررسی تخصصی این صنف بیشتر حس می شود.

باتوجه به اهمیت بالای نشریات مکتوب در بالابردن آگاهی اجتماعی و همچنین فرهنگ سازی عمومی در صنف، وب سایت امنیت ۹۸ اقدام به معرفی ۴ مجله معتبر در صنف سیستم های حفاظتی و نظارتی نموده است.

 

۱-سیبا شهر

سیباشهر اولین مجله در زمینه سیستم ھای حفاظتی در ایران می باشد که در سال ٨٣ با راه اندازی نسخه الکترونیکی بر روی وب و سی دی جای خود را در میان همکاران صنف سیستم های حفاظتی و حراست بخش ھای مختلف باز نموده و به عنوان مرجع مناسبی برای فعالان این صنف شناخته می شود.

۲-نوآوران حفاظت

گروه نوآوران حفاظت با بیش از ده سال سابقه ی اعضای هیات مدیره در حوزه امنیت و ایمنی، در سال ۹۲ فعالیت رسمی خود را با انتشار نشریه “نوآوران” آغاز نمود.
در ابتدا، این نشریه به صورت آگهی نامه و پس از مدتی با اخذ مجوز از وزارت ارشاد، بصورت نشریه به فعالیت خود ادامه داد.

۳-حفاظت و ساختمان

گروه ایران آلارم در بهمن سال ۱۳۸۵ با راه اندازی سایت اینترنتی ایران آلارم فعالیت خود را شروع کرد و درهمان آغاز مورد اسقبال و توجه اکثر شرکتها و افراد فعال در صنعت حفاظت و امنیتی ایران قرار گرفت. اساس و هدف این رسانه ایجاد یک شبکه اطلاع رسانی قوی و موثر برای بالا بردن سطح کیفی و کمی این صنعت بوده و می باشد.

۴-دنیای حفاظت

مجله‌ی علمی، تخصصی صنعت سیستم‌های ایمنی و حفاظتی است. در این مجله به صورت ماهانه، مقالات متعددی پیرامون جدیدترین فناوری‌ها، تجهیزات و راه‌کارهای ایمنی و حفاظتی از جمله نظارت تصویری، کنترل دسترسی، بیومتریک، گیت‌های بازرسی، RFID، اعلام سرقت، ایمنی و حریق، IoT (اینترنت اشیا) و حافظه‌ی ابری، خانه‌های هوشمند و بسیاری موارد دیگر از این دست، منتشر می‌گردد تا مصرف کنندگان و عرضه کنندگان این تجهیزات در کشور از به‌روزترین مباحث صنعت و کاربری تجهیزات استاندارد مطلع شوند. همچنین این مجله به معرفی شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی تجهیزات معتبر و با اصالت در این صنعت می‌پردازد. این نشریه تخصصی، علاوه بر ترجمه‌ی آخرین مقالات و اخبار بین‌المللی، به تألیف محتواهایی مطابق با استانداردهای روز دنیا و نیاز کاربران مبادرت می‌کند. مجله‌ی دنیای حفاظت برای بسیاری از وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، صنایع نظامی، فرودگاه‌ها، کارخانجات، صنایع حمل و نقل، صنایع ساختمان و غیره ارسال می‌گردد.

 

نظر شما در رابطه با این مجلات چیست؟

با ما به اشتراک بگذارید.