bosch

تاریخچه :

کیفیت کلید فلسفه بوش میباشد . همه ما باید کوشش کنیم تا بتوانیم شرایط کنونی را بهبود ببخشیم . هیچ کدام از ما نباید به چیزی که از قبل به دست آورده ایم ، راضی باشیم . بلکه باید همیشه تمام تلاشمان را بکنیم تا کار بهتری را انجام بدهیم .
روبرت بوش
۱۹۱۸

این شرکت در سال ۱۸۸۶ در اشتوتکارت آلمان شروع به فعالیت کرد . برای بیشتر از ۱۲۵ سال ، نام بوش نشان دهنده کیفیت و اعتماد بوده است . بوش با تکیه بر بالاترین استانداردها در زمینه سرویس و پشتیبانی ، به یک تامین کننده جهانی تکنولوژیهای نوآورانه تبدیل شده است . این شرکت در سراسر جهان و در عرصه های گوناگون فعالیت داشته و محصولات متنوعی تولید نموده است . این تنوع محصولات و حضور گسترده در دنیای صنعت و تکنولوژی ، باعث شده تا کمتر کسی در جهان باشد که با نام این برند آشنایی نداشته باشد . از وسایل برقی خانگی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی و یخچال گرفته تا ابزار برقی و صنعتی که در کارخانه ها و صنایع بزرگ کاربرد دارند . شعار این شرکت ، این است : بوش شما را قادر خواهد ساخت تا یک دنیای مطمئن تر و امن تر بسازید .

اما این شرکت تنها به این موارد بسنده نکرده و از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمینه سیستمهای امنیتی آغاز نمود . در این راستا شرکت امنیتی خود را به نام Bosch Security راه اندازی نموده است .

شرکت بوش سکیوریتی ، یک سری کامل از محصولات و سیستمهای امنیتی و ارتباطی را ارایه میدهد .

این محصولات و سرویسها در دسته های زیر موجود میباشند :

سیستمهای نظارت تصویری
سیستمهای تشخیص نفوذ
سیستمهای کنترل دسترسی
سیستمهای اعلام حریق
سیستمهای صوتی و پیجینگ
سیستمهای کنفرانس
نرم افزار مدیریتی

حفاظت از جانها و ساختمانها و کسب و کارها هدف بوش میباشد . بسته محصولاتی انها شامل نظارت تصویری ، تشخیص نفوذ ، اعلام حریق ، سیستمهای پیجینگ ، کنترل دسترسی و سیستمهای مدیریتی می باشند . سیستمهای کنفرانس و سیستمهای صوتی حرفه ای ، این طیف را تکمیل میکنند .

این شرکت دارای ۵ کارخانه در مکزیک و آمریکا و آلمان و پرتغال و چین میباشد . با مجموع فروش ۱.۹ میلیارد دلاری و نیز بیش از ۹۰۰۰ همکار در سراسر دنیا ، محصولات این شرکت در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا ، در حال استفاده میباشد .

سرمایه گذاری این شرکت در تحقیقات بینظیر است . این تحقیقات آنها را قادر میسازد تا مرتب محصولات موجود را به روز رسانی کرده و تکنولوژیهای جدید را معرفی مینماید . در حالی که نوآوریهای تکنولوژیکی برای شرکت بوش بسیار مهم هستند ، این اطمینان را نیز میدهند که محصولات جدید ، تمام نیازهای جهانی موجود در زمینه ارتباطات و امنیت و زندگی راحت امروزی شما را پاسخگو بوده و کیفیت و آسانی نصب را نیز برای شما به ارمغان می آورند .

Bosch Building Technologies

در این راستا ، شرکت بوش یک ساختمان پژوهشی و تحقیقاتی به نام Bosch Building Technologies را به راه انداخته است که شامل دو دپارتمان میباشد . یک دپارتمان سیستمهای امنیتی و حفاظتی و یک دپارتمان راهکارهای ساختمانی و انرژی . دپارتمان سیستمهای امنیتی و حفاظتی شامل قسمتهای Security و Fire و Communications میباشد . دپارتمان راهکارهای ساختمانی و انرژی نیز قسمتهای Security & Life Safety و Energy Services و Building Automation را دارا میباشد .

بوش همچنین تاکید دارد تا بالاترین استانداردها را برای سرویسهای خود رعایت نماید . هدف آنها این است که تمام مشتریان از محصولات و سرویسها و پشتیبانی ، راضی باشند . شرکت بوش مدام با همکاران خود در ارتباط است تا بتواند تکنولوژیهای جدید را در اختیار آنها قرار دهد . سرویسهای پشتیبانی تکنیکی به راحتی از طریق تلفن ، ایمیل و اینترنت برای نصابانی که دارند با این سیستمها کار میکنند ، قابل دسترسی میباشد . آنها با تهیه کلاسهای تمرینی و آموزشی برای مشتریان ، این امکان را به آنها میدهد که با دریافت یک آموزش خوب ، بتوانند از تمام امکانات سیستمهای خود بهره برده و از توانایی آنها ، نهایت استفاده را بکنند .

سیستمهای امنیتی بوش شامل چندین برند مختلف میباشند که نیازهای بازار را بررسی کرده و محصولات و سرویسهایشان برای افزایش کیفیت زندگی ، طراحی شده اند . این برندها از این قرار میباشند :
DYNACORD
Electro-Voice
RTS
TELEX