کمپانی AVTECH در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و هم اکنون یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید دوربین مدار بسته میباشد . با افزایش پیوسته درآمد سالانه و فلسفه انجام عملی تجارت ، این کمپانی هم اکنون به عنوان یکی بزرگترین کمپانی ها در کشور تایوان قرار گرفته و در میان کمپانی های سیستم نظارت تصویری جهان ، از سرآمدترین آنها به حساب می آید . AVTECH از هیچ تلاشی در زمینه نوآوری در تکنولوژیهای روز ، محصولات و کارهای اجرایی ، دریغ نمیکند . بر اساس سالها تحقیق و تجربه کارخانه داری ، AVTECH جایگاه برتر را در پشتیبانی از راه دور به دست آورده است و طیف وسیعی از محصولات نظارتی را تولید می نماید .

EagleEyes  یک اپلیکیشن موبایلی است که خود AVTECH تولید نموده است . این اپلیکیشن بیشترین دانلود را در جهان در بین اپلیکیشنهای نظارتی داشته است و از طریق آن ، کنترل از راه دور با کارایی کامل را فراهم کرده و پاسخگوی نیاز بازار برای تلفنهای هوشمند و تبلت ها خواهد بود .

eagle eyes

در سال ۲۰۱۰ ، این شرکت  Push Video را به عنوان یک سیستم هشدار فعال و انقلابی ، معرفی نمود و آن را بر روی بسیاری از محصولات متنوع AVTECH قرار داد . وقتی که هشدار شروع میشود ، در  فاصله ۵ ثانیه نه بیشتر از وقوع رویداد ، یک ویدیو کلیپ ضبط میشود که شامل تصاویر از ۵ ثانیه قبل از وقوع رویداد میباشد و به موبایل کاربر ارسال میشود . این تکنولوژی ، یک تغییر عظیمی را در زمینه سیستمهای نظارتی ایجاد کرد . Push Video در حقیقت ، کار نظارت را ، از یک تهیه کننده شواهد غیرفعال ، به یک محافظت کننده فعال ، تبدیل میکند .

 

push video

با یک بازار مبتنی بر راهکارهای آنالوگ ، این شرکت یک ورودی هم به عصر جدید نظارت آی پی داشته است .  نسل جدید NVR های مستقل ، ساده ترین راهکاری است که نظارت تصویری ، کنترل از راه دور و حافظه را یکپارچه سازی میکند . این راهکار NVR یک راه ساده ای را به کاربران پیشنهاد میدهد که یک ویدیو را بر روی اینترانت ، ضبط و پلی بک نمایند . در ضمن ، یک NAS را برای پشتیبانی سیار بیرونی ، بر روی شبکه ، ارائه میدهد تا یک کپی از تصاویر مهم شما ، ایجاد گردد . هم چنین از Full HD 1080P پشتیبانی کرده و در نتیجه بهترین کیفیت تصویر را بر روی مانیتورهای LCD/LED ارائه میکند و مزایای آن را به طور کامل نشان میدهد . یک مورد تاثیر گذار دیگر این است که میتوان آن را به گونه ای پیکربندی کرد که یک منبع داده برای یک CMS(Central Management System) باشد تا کارایی نظارت بر مبنای آی پی و پشتیبانی سیار ، به حداکثر برسد .

AVTECH یک کمپانی است که چالشهای جدید را پذیرفته و تکنولوژیهای جدید را ایجاد کرده و در محصولات خود به کار برده است تا بتواند یک نسخه جدیدی از کارخانه را به ارمغان بیاورد . این شرکت مدام در حال انجام تغییرات و نوسازی بوده و همچنان به کار خود ادامه میدهد .

تولید رقابتی ترین محصولات ، بزرگترین دستاورد AVTECH در طول این سالها بوده است  .

این کار باعث شده تا AVTECH همیشه در بازار برنده باشد . در آینده AVTECH قصد دارد تا تجربه های گسترده خود را با تکنولوژیهای روز تلفیق کرده و کیفیت سیستمهای نظارتی و امنیتی را بهبود ببخشد .

در این راستا ، AVTECH قصد دارد تا زمینه تکنولوژی و دیجیتالی و محصولات تحت شبکه خود را گسترش داده تا بتواند بهترین محصول را با بهترین قیمت ، بهترین کارایی و بهترین سرویس ، برای مشتریان در سراسر دنیا ، تولید کند .

در ضمن این شرکت همکاری بسیار گسترده ای را نیز با شرکت مایلستون دارد .

محصولات این شرکت دارای تکنولوژیهای فراوانی بوده که بسیاری از آنها مختص خود این شرکت بوده و از مجموعه نوآوریهای آنها به حساب می آیند .

این شرکت هم اکنون در بیش از ۶۰ کشور دنیا دارای نمایندگی فعال می باشد .