در این پست به شماره ۳۳۷ هفته نامه پیام ساختمان (پر تیراژ ترین نشریه صنعت ساختمان) خواهیم پرداخت و توجه شما را به مصاحبه به عمل آمده با موسسه اوج ارتباط امن جلب خواهیم کرد.

سید عماد سید صدر هستم مدیر فنی موسسه ی اوج ارتباط امن و مربی آموزشی حفاظت الکترونیک ، از سال ۱۳۸۷ وارد این حوزه شدم ، از سال ۱۳۸۹ بر تحقیق و پژوهش در حوزه حفاظت الکترونیک پرداختم و از سال ۱۳۹۱ بعنوان مربی دوره های آموزشی سیستم نظارت تصویری در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کل کشور شروع به فعالیت آموزشی کردم.
مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای ، یک مرکز بین المللی آموزشی است که کارگاه سیستم نظارت تصویری آن کامل ترین و مجهز ترین کارگاه آموزشی این سیستم در ایران می باشد. موسسه
اوج ارتباط امن با استفاده از یک تیم متخصص در این حوزه ، مجری برگزاری دوره های آزاد آموزش سیستم نظارت تصویری در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای است که تا به امروز بیش از ۶۰ دوره آموزشی برگزار کرده است.
دوره های حضوری موسسه در سه رشته : تکنسین ، کارشناس و متخصص ، طوری برنامه ریزی شده است که افراد بدون داشتن اطلاعات قبلی و رشته مرتبط به راحتی می توانند پس از اتمام دوره اول وارد بازار کار شده یا در پروژه های موسسه به عنوان کار آموز مشغول به کار شوند.
دپارتمان آموزشی موسسه برای ارائه مطالب آموزشی و علمی به روز ، به فعالان و علاقه مندان این حوضه اقدام به ایجاد یک وب سایت آموزشی به نام امنیت ۹۸ کرده که تمامی اطلاعات در قالب مقاله و ویدئو در این وب سایت قرار می گیرد.
به نظر بنده با توجه به الزامی بودن استفاده از سیستم های نظارت تصویری در مراکز و اماکن دولتی و خصوصی بازار کار این رشته بسیار گسترده و داغ می باشد به همین دلیل افراد علاقه مند و جویای کار پس از طی دوره آموزشی با گرفتن مدرک معتبر در این رشته می توانند با خیال راحت وارد بازار کار شوند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت www.OwjeAmniat.com اطلاعات تکمیلی در این زمینه را دریافت نمایند.

 

برگرفته از نشریه پیام ساختمان (شماره ۳۳۷)