دوربین مداربسته اپلینکس Aplinex یکی از محصولات منحصر به فرد این شرکت بزرگ میباشد. شرکت اپلینکس به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو نظارت تصویری تحت شبکه یا IP و جزو شرکت های برتز در زمینه تولید تحهیزات امنیتی جهان به شمار می رود. این کمپانی در سال ۲۰۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته قدم های موثری در تولید تجهیزات محصولات نظارت تصویری بگذارد. کمپانی اپلینکس Aplinex خود را به مشاوره و پشتیبانی فنی متعهد می داند. با داشتن بیش از ۵۰۰۰ نیروی متخصص در زمینه تحقیق و پژوهش و توسعه همواره به ایده های نوین و طراحی راهکارها نظارتی هوشمند می اندیشد. همچنین دوربین مداربسته اپلینکس Aplinex با بهره وری از استاندارد ISO 9001 و تجهیزات دقیق کنترل کیفیت قادر است با دقت فوق العاده بالا میزان خرابی در دوربین مداربسته اپلنکس را تشخیص دهد. گفتنیست این شرکت توانسته جوایزی همچون جایزه استارلایت را در سال ۲۰۱۷ کسب کند. این شرکت با عضویت در پروتکل ONVIF همواره سازگاری محصولات خود با سایر شرکت هارا محک میزند.

دوربین مداربسته اپلینکس Aplinex قیمت و نمایندگی

کمپانی دوربین مداربسته اپلینکس Aplinex

دوربین مداربسته اپلینکس Aplinex

کمپانی اپلینکس Aplinex به عنوان تامین کنند سیستم های نظارت تصویری هوشمند در سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت تولید کننده دوربین مداربسته اپلینکس aplinex همواره خود را متعهد به ارائه تجهیزات نظارت تصویری با بیشترین کیفیت ممکن میداند. و با داشتن سبد کالایی بزرگ و متنوع خود می تواند انواع نیاز های مشتریان در لول های متفاوت امنیتی را در بر بگیرید. این شرکت مجهز به خط تولیدی بزرگ و پیشرفته در راستای طراحی سیستم های نظارت تصویری متناسب با راهکارهای نظارت تصویری از جمله مراکز تجاری، شرکت ها، و منازل مسکونی می باشد. جالب است بدانید این کمپانی سرمایه گذاری عظیمی در بخش تحقیق توسعه نموده است به طوری که بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر مهندس کارکشته در این بخش مشغول به کار میباشند.

درنهایت موضوع مهمی که در رابطه با دوربین های مداربسته این شرکت باید بداند اینست که دوربین های ارائه شده این شرکت توسط معتبرترین برند های جهان طراحی و تولید میشود.

تنوع در خرید دوربین مداربسته Aplinex

همینطور که گفته شد این شرکت طیف گسترده ای از محصولات مرتبط با حفاظت الکترونیک را طراحی و تولید مینمایید که میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دوربین مداربسته هوشمند
  • سیستم حمل و نقل هوشمند
  • هوشمند سازی ساختمان
  • کنترل دسترسی
  • زنگ هشدار
  • آیفون تصویری
  • قفل هوشمند

راهکار ها

قدمت برند اپلینکس Aplinex باعث شده تا باتوجه به تجربه طولانی در حوزه طراحی و تولید دوربین مداربسته راهکارهای نظارتی متعددی هم ارائه شود راهکار هایی از جمله:

  • راهکار خرده فروشی ها
  • مدارس
  • هتل ها
  • بانک ها
  • بیمارستان ها
  • ساختمان های اداری
  • بزرگ راه ها
  • کنترل ترافیک

تاریخچه شرکت اپلینکس

شرکت اپلینکس Aplinex در تاریخ حیات ۱۵ ساله خود با پژوهش برروی توسعه تکنولوژی های امنیتی و سیستم های نظارت تصویری نتایح بسیار ارزشمندی را بدست آورده است. و بدلیل اینکه این شرکت مشترکا برروی نرم افزار و سخت افزار فعالیت مینماید توانسته است بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان خود رقم بزند. جالب است بدانید اپلینکس فعالیت خود را در سال ۲۰۰۲ با تولید دستگاه ضبط تصاویر DVR 8 کاناله استارت زد و تا سال ۲۰۰۳ به تولید دستگاه های ضبط تصاویر ۱۶ کاناله رسید و بعد از آن تصمیم به تغییر ساختار شرکت گرفته و از همین رو موفق شد خط تولید جدیدی راه اندازی کند که به این شرکت کمک میکرد در زمینه های مختلف مرتبط با امنیت از جمله دوربین مداربسته، دستگاه ضبط تصاویر DVR، دوربین های IP یا تحت شبکه، سرور و … فعالیت خود را گسترش دهد. درست در سال ۲۰۱۱ بود که این شرکت برای اولین بار دستگاه DVR با بستر N6 را تولید نمود. که بستری نرم افزاری از تراشه های دو هسته ای محسوب میشد. با ارائه این مدل از دستگاه ضبط تصاویر DVR در جهان اپلینکس Aplinex به سرعت مطرح شد و اعتبار خوبی در بازار های جهانی برای خود دست و پا کرد. که پس از اون موفق به تولید دستگاه ضبط تصاویر  ۳۲ کانال اپلینکس در جهان شد. این برند گواهنامه های متنوعی را در پرونده خود دارا میباشد از جمله گواهینامه ایزو ۹۰۰۰۱ یا گواهینامه های UL,CE, FCC. دوربین مداربسته اپلینکس با وجود اعتبار بالا در بین مخاطب در بازارهای جهانی به فروش میرسد.

بازار جهانی Aplinex

همانطور که اشاره شد، اپلینکس دارای ارتباطات قوی با تمام دنیا میباشد به صورتی که درحال حاظر توانسته است در بسیاری از کشورهای جهان نمایندگی خود را برقرار نموده و محصولات خود را در سطح بالایی به فروش برساند.

قیمت دوربین مداربسته اپلینکس

محصولات شرکت Aplinex با توجه به کیفیت بالا در زمینه سخت افزاری و دارا بودن امکانات بسیار مناسب سخت افزاری و نرم افزاری در دسته دوربین های مداربسته ارزان قیمت قرار می گیرد، سری قیمت های دوربین تحت شبکه کمپانی اپلینکس باعث شده این محصولات در رده دوربین های مقرون به صرفه و کم هزینه قرار بگیرد. برای دریافت اطلاعات دقیق محصولات می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمایندگی دوربین Aplinex

دوربین مداربسته برند اپلینکس جزو برند های برتر نظارت تصویری است که توسط شرکت سپاهان الکترونیک سینا واقع در استان تهران توزیع می گردد. با توجه به تقاضای مخاطبین این برند در سراسر کشور، با کمک همکاران عزیز شبکه فروش دوربین مداربسته Aplinex در اکثر استان ها بوجود آمده است. در صورت تمایل به اخذ نمایندگی برند مربوطه با ما در تماس باشید.