چشم انداز جدیدی از نظارت

AVTECH در سال ۱۹۹۶ شروع به کار کرده و هم اکنون یکی از کارخانه های پیشرو در زمینه تولید دوربین مدار بسته و تجهیزات وابسته به آن میباشد . با داشتن بیش از بیست سال تجربه در زمینه نوآوری و پیشرفت و توسعه جهانی، این شرکت در سال ۲۰۱۸ از محصولات کوچک خود در زمینه نظارت هوشمند رونمایی کرد تا بتواند آن تصویر خشکی را که در بازار نسبت به سیستمهای نظارت تصویری وجود داشت، عوض کند.

شرکت AVTECH یک سیستم نظارتی کامل را به گونه ای ارائه مینماید تا بتواند به خوبی پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشد. این شرکت تایوانی، در چند سال اخیر به شدت بر روی توسعه محصولات خود متمرکز بوده و تا حدی در عرصه سیستمهای حفاظتی و نظارتی پیشرفت داشته که همگان را شگفت زده کرده است.

نرم افزار مدیریت تصاویر Eagle Eyes

Avtech Eagle Eyes یک نرم افزار مدیریت تصاویر رایگان و پولی که برای مصرف کنندگان شرکت AVTECH طراحی شده و در دو نسخه lite و plus ارائه می شود.

نرم افزار نظارتی EagleEyes که به عنوان محبوب ترین نرم افزار مدیریت تصاویر در دنیا شناخته می شود دارای امکانات مناسبی است که آن را به یکی از بهترین نرم افزارهای نظارتی تبدیل کرده است. سال ۲۰۱۰ این شرکت قابلیتی را به EagleEyes اضافه کرد که به آن Push Video می گویند. توسط این امکان جدید هنگامی که سیستم آلارم شروع به کار کند در کمتر از ۵ ثانیه یک ویدیو ۵ ثانیه ای قبل از وقوع حادثه یا به صدا در آمدن آلارم را به موبایل کاربر ارسال می کند. نقطه آغاز این ویدیو همانطور که گفته شد ۵ ثانیه قبل از به صدا در آمدن سیستم هشدار می باشد و می تواند اطلاعات خوبی را از دلیل به صدا در آمدن آلارم در اختیار ما قرار دهد.

در سال ۲۰۱۶ شرکت AVTECH یک واسط جدید را با عملکردی کاربر پسندتر، ارائه کرد تا بتواند تجربه کاری لذت بخش تری را برای کاربران خود، فراهم نماید.

قابلیت های نرم افزار

۱- مدیریت هوشمند

قسمت My Favorites به شما این امکان را میدهد تا کانالهایی را از دستگاههای متفاوت، به یک فولدر به عنوان یک دستگاه جدید اضافه نمایید. این کار، دسترسی همزمان به تمام کانالهای مد نظر را در قالب یک تصویر، ممکن میسازد.

۲- جستجوی EaZy

جستجوی ویدیو از طریق تاریخ، کار را برای شما بسیار آسانتر میکند. بدین طریق که میتوانید با استفاده از یک واسط گرافیکی ساده، روز و ساعت مشخصی را، به آسانی پیداکرده و به تصاویر گرفته شده در آن زمان، دست پیدا کنید. سپس میتوانید یک بازه زمانی را تعیین کنید که تصاویر گرفته شده در آن بازه، به طور اتوماتیک ذخیره گردند و یا حتی از طریق ایمیل برای شما، ارسال شوند.

۳- Media

تمام موارد تهیه شده توسط EagleEyes همگی در قسمت media ذخیره میگردند تا به راحتی بتوان در مواقع لازم به آنها دسترسی پیدا کرد.

۴- ضبط زنده

شما میتوانید در زمان پخش زنده، به صورت دستی بر روی آیکون ضبط زنده، کلیک کنید تا تصاویر در حال پخش را ضبط کرده و در قسمت media ذخیره نماید.

۵- اتصال فوری، نمایش سریع

پروسه وصل شدن، یک قسمت مهم برای کاربران سیستمهای نظارتی میباشد که هم میتواند آزار دهنده و هم میتواند رضایت بخش باشد که ما گزینه دومی را برای شما به ارمغان می آوریم. نسخه جدید این نرم افزار، از تکنیکهای پیشرفته تری بهره میبرد و در نتیجه، زمان انتظار شما را به شدت کاهش میدهد. در نسخه جدید Eagleeyes وجود امکانات متنوع و به روز، باعث شده تا کاربران بتوانند تجربه کاری لذت بخش تری را نسبت به نسخه های قبلی، داشته باشند.