کمپانی داهوا و شرکت هایی که از نرم افزار داهوا استفاده می کنند جهت مدیریت و انتقال تصاویر از نرم افزار های متعددی بسته به دستگاه پذیرنده استفاده می کنند. جهت انتقال تصویر بر روی سیستم عامل اندروید از اپلیکیشن gDMSS , سیستم عامل iOS از iDMSS و سیستم های عامل ویندوز و مکینتاش از Smart PSS استفاده می شود.

اپلیکیشن iDMSS سیستم نظارت تصویری بر روی گوشی های  آیفون است که این نرم افزار در سه دسته ی دوربین ، درب های برقی و آیفون ها و دزدگیر کارایی دارد .

نرم افزار GDMSS  چیست ؟

اپلیکیشن gDMSS برنامه ای کامل برای کنترل دوربین های مداربسته از راه دور بوسیله شبکه های بیسیم , شبکه های کابلی , آی پی استاتیک , DDNS ,EASY4IP  و P2P است. gDMSS برای کار بر روی تلفن ها و تبلت های اندروید طراحی شده است که آن را می توانید از طریق Google Play یا لینک قرار داده شده در انتهای همین مطلب دانلود نمایید و بر روی گوشی یا تبلت نصب کنید.

ویژگی های GDMSS :

  • قابلیت پشتیبانی از چندین زبان مختلف: انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، لهستانی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، هلندی، روسی، ایتالیایی، کره ای، چک، چینی قدیم و جدید
  • قابلیت پشتیبانی آنی تصاویر، کنترل از راه دور و پخش و پیکربندی دستگاه
  • قابلیت رمزگشایی فرمت های IPEG /MPEG-4 / H.264/ H.265
  • پشتیبانی از زنگ هشدار به هنگام پخش زنده یا بازپخش تصاویرـ زنگ هشدار به سه روش شما را از آنچه پیرامونتان اتفاق می افتد آگاه می کند.
  • E-Map (نقشه الکترونیکی) دوربین های مدار بسته خودمحور به E-Map وارد می شوند تا آسان هدف خود را تصویربرداری و دستگاه را مدیریت کنند.
  • تغییر گروه مورد علاقه  یک روش ساده برای افزودن گروه مورد علاقه، گرفتن اسلایدهای کوچک برای گروه مورد علاقه تان است.