امروزه سیستم های نظارت تصویری با برند های متنوع در کنار یکدیگر بکار گرفته می شوند. از این رو هماهنگ سازی دوربین ها برای مانیتورینگ آنها در کنار هم، همچنین استفاده از ویژگی هایی مثل آنالیز های هوشمند دوربین در یک سیستم جامع به امری چالش برانگیز تبدیل شده است.از گذشته شرکت های فعال در حوزه نرم افزار اقدام به توسعه نرم افزار هایی کردند که با استفاده از آن می توان تصویر هزاران دوربین را بدون وقفه و به صورت زنده مشاهده و بر روی سرور ضبط نمود. از ویژگی های برجسته این نرم افزار ها می توان به ارائه قابلیت های آنالیز هوشمند تصویر ،بروزرسانی مداوم، تعداد کانال نامحدود و پشتیبانی ویژه اشاره کرد. با امنیت ۹۸ همراه باشید تا این بار شما را با یک نرم افزار قدرتمند روسی، فعال در زمینه تولید نرم افزار آشنا کنیم.

رزومه اجرایی

اکسون سافت یکی از برترین شرکت های تولید کننده نرم افزار های مدیریت تصاویر می باشد که با استفاده از آن می توان تمامی تجهیزات امنیتی و ایمنی مثل دوربین مداربسته، دزدگیر، کنترل دسترسی و … را کنترل کرد. شرکت اکسون سافت در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است. جالب است بدانید بیش از ۱۵۰ هزار پروژه تا به امروز با نرم افزار اکسون اجرا شده است. این شرکت بیش از ۵۸۰۰ نماینده رسمی در ۱۰۰ کشور دنیا دارد که به کمک آنها توانسته ۲/۵ میلیون دوربین مداربسته را در دنیا مدیریت کند و به وسیله پشتیبانی و پاسخگویی سریع به مشتریان خود سطح رضایتمندی در بین آنها را افزایش داده است.

پشتیبانی از onvif

اکسون با قابلیت پشتیبانی از پروتکل onvif می تواند از تمامی دوربین های تحت شبکه میزبانی کند. لست ارائه شده توسط اکسون سافت نشان می دهد این نرم افزار از بیش از ۱۰هزار مدل دوربین و دستگاه پشتیبانی می کند که لیست آن را میتوانید از جعبه دانلود پایین صفحه دریافت نمایید. علاوه بر این axxonsoft به طور مداوم تجزیه و تحلیل بر اساس هوش مصنوعی و یادگیری عمیق را توسعه می دهد. به طوری که در سال ۲۰۱۷، این شرکت یک چرخه تجزیه و تحلیل ویدیوئی بر اساس شبکه عصبی را برای یک مرکز خصوصی اجر کرد که در این پروژه axxonsoft وظیفه داشت تحرکات مشتریان را از طریق تجزیه و تحلیل به دست آمده یاد بگیرد.

محصولات

نرم افزار های شرکت axxonsoft در دو سطح Axxon Next و Axxon Intellect ارائه می گردد و تا کنون در پروژه های نظارت شهری، خرده فروشی، بانک ها، فرودگاه ها، بنادر، مراکز صنعتی و بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی اجرا و استفاده شده است.

در جداول زیر به بخشی از ویژگی های فنی Axxon Next اشاره شده است.

گزیده ای از ویژگی های Axxon Next

 

 

قابل توجه کاربران سایت از این پس می توانید سوالات فنی خود در رابطه با نرم افزار اکسون را در قسمت نظرات ارسال کنید تا کارشناسان فنی این نرم افزار در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.