شرکت سانل (SUNELL) در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد. از آن موقع تلاش بسیاری را درزمینه تحقیقات، توسعه و نوآوری در راهکارها و محصولات تصویری هوشمند داشته است. هم اکنون این شرکت به یک کمپانی پیشرو در زمینه نظارت تصویری در چین تبدیل شده است.

با در نظر گرفتن دفتر مرکزی که در شن زن واقع شده، شرکت سانل دارای ۲۴ شعبه در کشور چین بوده و یک دفتر بین‌المللی نیز در هنگ‌کنگ دارد. محصولات سانل در بیش از ۱۱۳ کشور دنیا و منطقه به کار می‌رود و امنیت را برای میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا تأمین می‌نماید.

معرفی کمپانی سانل Sunell

کمپانی سانل Sunell

سیاست شرکت سانل بر چه اساس است؟

این شرکت تأکید زیادی بر تکنولوژی نوآورانه مستقل دارد و پلتفرم سطح بالای R&D را بنیان نهاده است. سانل هرساله حدود ۱۰ درصد از درآمد خود را در زمینه R&D سرمایه‌گذاری می‌نماید. این شرکت به‌عنوان شرکت پیشنهادی در زمینه شهر هوشمند برای سه سال برگزیده  و طی دوازده سال متوالی به‌عنوان یکی از ده برند برتر چین در زمینه دوربین مداربسته انتخاب شده است.

مرکز اصلی این شرکت در شهر شن زن می‌باشد. شرکت سانل میل زیادی به توسعه دارد، بنابراین علاوه بر نیازهای مشتری، به نوآوری نیز توجه ویژه‌ای داشته است. این شرکت با شبکه بازاریابی گسترده خود توانسته در زمینه شهر هوشمند بسیار پیشرفت نماید. پیشرفتی که در زمینه‌های دیگر مانند اقتصاد، انرژی، محیط‌زیست، حمل‌ونقل، ساختمان هوشمند و صنعت داشته و باعث بهبود زندگی مردم و بالا رفتن سطح امنیتی آن‌ها شده است.

در این دوره که تکنولوژی اینترنت تحول عظیمی را در زمینه صنعت ایجاد کرده، سانل توانسته است آینده را پیش‌بینی نماید. با فلسفه وفاداری به صنعت تصویری و نه محدود به امنیت و ارتباط با جهانی امن‌تر، سانل راهکارها و محصولات رقابتی بیشتری را تولید کرده و به‌خوبی توانسته کاربران و مشتریان خود را راضی نگه دارد.

شرکت سانل با سیاست‌های خاص خود، توانسته فعالیت‌های اجتماعی بسیاری را انجام دهد و در این راستا، اسپانسر بسیاری از برنامه‌های خیریه شده است. این شرکت طی سال‌ها فعالیت خود، تلاش زیادی را برای یادگیری فرهنگ سنتی چینی نموده تا بتواند به کارمندان خود کمک کند که سطح فرهنگی خود را بالا ببرند. سانل فرصت بسیار مناسبی را برای کارمندان جوان خود فراهم می‌کند تا با جهان، ارتباط برقرار نمایند و رؤیاها را به واقعیت تبدیل کنند.

انواع محصولات شرکت SUNELL

محصولات شرکت سانل

دوربین مداربسته سانل

این شرکت دارای محصولات فراوانی می‌باشد. محصولاتی نظیر دوربین‌های تحت شبکه، دوربین‌های حرارتی، دوربین‌های PTZ ، دوربین‌های آنالوگ، NVR ، DVR و نیز نرم‌افزار SunView برای نظارت از راه دور بر روی سیستم امنیتی.

محصولات شرکت SUNELL دارای چه خصوصیاتی است؟

یکی از خصوصیات اصلی محصولات این شرکت، ظاهر زیبای آن‌ها می‌باشد. از آنجایی که شرکت سانل تمرکز زیادی بر روی خواست مشتری دارد، توجه زیادی به کیفیت ظاهری محصولات خود نموده است. به‌گونه‌ای که دوربین‌ها و دستگاه‌های تولیدی این شرکت دارای زیبایی خاصی بوده و در هر جا که نصب شوند، به زیبایی محیط کمک می‌نمایند.

دوربین شرکت سانل

طراحی خاص محصولات سانل

به‌روز بودن محصولات تولیدی، یکی دیگر از مشخصه‌های این شرکت است. همان‌طور که اشاره شد، این شرکت برای تکنولوژی و پیشرفت اهمیت فراوانی قائل می‌باشد. به‌گونه‌ای که همواره پیگیر پیشرفت‌های صورت گرفته در این زمینه بوده و تولیدات خود را مطابق آن‌ها، پیش می‌برد؛ یعنی می‌توان گفت که محصولات شرکت سانل، یکی از مجهزترین و به‌روزترین محصولات بازار است.

یکی دیگر از نکاتی که این شرکت همواره به آن توجه ویژه‌ای می‌کند، بسته‌بندی مطلوب است. در کارخانه این شرکت، در پایان خط تولید، دستگاه‌های ویژه‌ای جهت بسته‌بندی صحیح و اصولی محصولات در نظر گرفته شده است. بسته‌بندی‌های این شرکت بسیار اصولی بوده و تمام قطعات موجود در آن‌ها به‌دقت و با ظرافت خاصی پیچیده شده و در کنار هم قرارگرفته‌اند. پس این ویژگی باعث شده تا حمل‌ونقل آن‌ها بسیار آسان‌تر بوده و امکان آسیب به آن‌ها در طی فرآیند حمل‌ونقل، بسیار کم می‌باشد.

افتخارات

به این نکته نیز باید اشاره کنیم که شرکت سانل خط تولید محصولات HONEYWELL و FLIR آمریکا در چین می‌باشد. این دو شرکت اولین و ششمین فروشنده دوربین مداربسته در جهان می‌باشند.

شرکت سانل در سال ۲۰۱۳ رکورد بیشترین خرید CCD را از شرکت سونی دریافت نمود. این رکورد نشان‌دهنده حجم بالای تولید دوربین مداربسته توسط این شرکت می‌باشد و می‌توان دید که تا چه حد در این شرکت به تولید اهمیت داده می‌شود.

شرکت آوا بصیر نمایندگی دوربین سانل

شرکت مهندسی آوابصیر فعالیت حرفه ای خود را در زمینه دوربین مداربسته از سال ۱۳۷۹ آغاز نمود. کادر اولیه شرکت از متخصصین و فارغ التحصیلان دانشگاه های فنی تراز اول کشور در زمینه الکترونیک و مکانیک با سابقه درخشان علمی ، تحقیقاتی و تولیدی در این حوزه هستند.
در حال حاضر این شرکت نمایندگی رسمی و انحصاری کمپانی قدیمی و خوشنام Sunell در منطقه را دارد و محصولات این برند معروف جهانی با ضمانت ۳ ساله توسط این شرکت در کشور ارائه می گردند. لازم به ذکراست شرکت آوابصیر در فرایندی بی نظیر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری این کمپانی تا سال ۲۰۲۹ میلادی گردیده که این مهم بر خلاف اکثر برندهای مطرح بازار می تواند پشتوانه ای مطمئن برای پشتیبانی پایدار مشتریان تلقی گردد.

نرم افزار دوربین مداربسته سانل SunView

نرم افزار Sunview یک نرم افزار مدیریت تصاویر محصول شرکت سانل Sunell قابل نصب بر روی کامپیوتر یا ویندوز میباشد. نرم افزار SunView میتواند برای مدیریت تصاویر در پروژه های مختلف دوربین مداربسته با مقیاس متفاوت، مورد استفاده قرار بگیرد. این نرم افزار از امکان مدیریت مرکزی دوربین مداربسته سانل کار گذاشته شده در مکانهای مختلف و نیز امکان دسترسی از راه دور چند کاربر به صورت همزمان را، فراهم می نماید.

پکیج های دوربین سانل Sunell

امروزه کاربری دوربین های مداربسته تنها به محیط های صنعتی  ختم نمی شود، بلکه تمام کسب و کار های کوچک و بزرک و حتی اماکن مسکونی، اداری، تجاری استفاده از دوربین های مداربسته را یک امر واجب می دانند. از این رو برای ارائه هر چه بهتر راه حل های حفاظتی و نظارتی دوربین مداربسته سانل دارای پکیج های دوربین مداربسته مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است که با این پکیج های دوربین مداربسته Sunell خیلی راحت می توانید یک سیستم دوربین مداربسته مناسب محل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پکیج دوربین مداربسته سانل شامل دوربین های مختلف برای استفاده در شرایط محیطی داخلی و بیرونی و دستگاه ذخیره ساز سانل است، این پکیج دوربین مداربسته در انواع مختلف ۴، ۸، و ۱۶ دوربین آماده شده اند.

قیمت خرید و فروش دوربین سانل

قیمت گذاری این دوربین ها به طور ماهانه انجام می شود و افراد با مراجعه به سایت به روز این شرکت می توانند از آخرین تغییرات و شرایط تهیه دوربین های ارزان قیمت اطلاعات مورد نیازشان را کسب نمایند. اما رنج قیمت این دوربین ها از دوربین های معمولی در رنج قیمت ۴۰۰ هزار تومان تا رنج قیمت ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان در رنج دوربین های پیشرفته در اختیار مشتریان است (جهت اطلاع دقیق از قیمت ها باید به آخرید لیست قیمت سانل مراجعه کنید)

لیست قیمت دوربین مداربسته سانل در ایران

SUNEEL یکی از ۲۰ عضو اصلی (Full Member) و صاحب کرسی در استاندارد جهانی آنویف می باشد که به نوعی معرف رده بندی بین المللی در زمینه تکنولوژی های جدید دوربین مداربسته می باشد برای خرید و فروش هرچه دقیق تر و بهتر این محصول نیاز به لیست قیمت و محصول آن نیز می باشد.