V380 یک نرم افزار مدرن و بسیار کاربردی است در سیستم عامل اندروید و ios که برای انتقال تصویر دوربین های مداربسته وای فای، خانگی، پانورامیک و لامپی به کار میرود. (برای دانلود نرم افزار و آموزش V380 به انتهای مقاله مراجعه کنید) این نرم افزار به عنوان نگهبان منزل شما بشمار می آید که برای تنظیم و راه اندازی دوربین مداربسته، مشاهده و بازپخش تصاویر از راه دور مورد استفاده قرار میگیرد. برنامه V380s یک نگهبان هوشمند نسل جدید برای کار با دوربین ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته امروزی میباشد و میتواند به آسانی کار مانیتورینگ و مدیریت تصاویر را از راه دور انجام دهد.

یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار، رایگان بودن و سادگی آموزش و یادگیری کار با آن است. تکنولوژی انتقال تصویر p2p به کار رفته در برنامه V380 در نوع خود بی نظیر میباشد. امکان ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

وجود تکنولوژی های روز در این نرم افزار باعث شده تا بتوان بسیاری از دوربین های بازار را بر روی آن نصب و راه اندازی نمود. نرم افزار V380 را میتوان هم بر روی کامپیوتر و هم بر روی گوشی موبایل اندروید و ios دانلود و نصب نمود که برنامه موبایلی آن دارای دو نسخه معمولی و Pro میباشد که هر کدام طرفدارهای خود را دارد و در ادامه به معرفی و آموزش آن ها خواهیم پرداخت. هر دو نسخه ارائه شده قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios میباشند:

دانلود نسخه قابل نصب بر روی موبایل (اندروید و ios):

  • V380
  • V380 Pro

با استفاده از این نرم افزار میتوانید هر جا و هر زمانی که بخواهید، تصاویر مورد نظر خود را بر روی دوربین مداربسته (وای فای و لامپی) از راه دور مشاهده نمایید.

ویژگی های نرم افزار V380

از خصوصیات بارز V380 میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- با استفاده از این نرم افزار میتوانید هر جا و هر زمانی که بخواهید، ویدیو های دوربین مداربسته خود را از راه دور مشاهده نمایید

۲- در V380، کنترل از راه دور PTZ و تغییر زاویه دوربین های مداربسته تنها با لمس صفحه نمایش امکانپذیر خواهد بود

۳- پشتیبانی از مانیتورینگ صوتی تحت شبکه

۴- امکان پخش تصاویر از راه دور و تهیه عکس از روی ویدیو

۵- پشتیبانی از آلارم تشخیص حرکت

۶- پشتیبانی از تماس های تصویری و نیز دریافت تماسهای تصویری

۷- عملکرد زوم دیجیتال بهبود یافته

۸- پخش زنده، عملکرد ضبط را بهبود بخشیده و شما میتوانید ویدیوهای ضبط شده را در یک آلبوم مشاهده نمایید

۹- عملکرد بهبود یافته دانلود برای فایلهای ویدیویی

۱۰- امکان مشاهده تصاویر دانلود شده در یک آلبوم

۱۱- ارتقای سرویسهای ذخیره سازی cloud

۱۲- تصاویر میتواند بر روی سرور قرار بگیرد

۱۳- تامین امنیت داده ها از طریق تکنولوژیهای روز

۱۴- پشتیبانی از انواع دوربینهای وایفای VR

نرم افزار دوربین مداربسته V380 Pro

برنامه V380 Pro یک نسخه حرفه ای از اپلیکیشن V380 میباشد که از واسط UI حرفه ای با عملکردهای بسیار قویتری استفاده میکند. در عین حال کاربری بسیار آسانتری دارد. زمانی که شما از V380 Pro استفاده میکنید، میتوانید به راحتی انتقادات خود از شرکت و یا مشکلات احتمالی که هنگام کار کردن با آن مواجه میشوید را، با شرکت در میان بگذارید. در نتیجه این شرکت با در نظر گرفتن انتقادات کاربران خود، اقدام به اصلاح نرم افزار نموده، عیب های آن را بر طرف کرده و امکانات جدیدی را جهت رفاه حال کاربران، به آن اضافه می نماید.