همانطور که میدانید نرم افزارهای مدیریت تصاویر دوربین مداربسته مایلستون milestone یکی از بهترین و کاملترین محصولات موجود در بازار میباشند که در حال حاظر امکان دانلود نرم افزار مایلستون برای شما کاربران عزیز فراهم شده است، XProtect Corporate یکی از نسخه های پرفروش این نرم افزار است که به خوبی میتواند پاسخگوی نیازهای متنوع کاربران باشد. از آنجایی که در دنیای امروزی نیازهای امنیتی گوناگونی وجود دارد همه به دنبال محصولاتی هستند که هم بتواند فناوری روز را ارائه دهد و هم آنقدر جامع باشد تا دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای جانبی دیگر  مثل جنتک یا اکسون سافت نداشته باشند.

با توجه به اینکه استفاده از نسخه پیشرفته این نرم افزار فقط با خرید لایسنس یا کرک مجاز می باشد جهت خرید لایسنس ارزان یا دانلود مستقیم نرم افزار مایلستون XProtect Corporate به انتهای این مقاله مراجعه کرده یا با شماره های شرکت تماس بگیرید.

چرا باید از مایلستون نسخه Corporate استفاده کنیم؟

Milestone XProtect Corporate یک نرم افزار مدیریت تصاویر میباشد که برای پروژه های با مقیاس بزرگ و سطح امنیتی بالا برای مدیریت دوربین مداربسته طراحی شده است. این نسخه به وسیله یک تکنولوژی ویژه طراحی شده تا جامعیت ویدیو به طور کامل حفظ شود و کارایی کلی سیستم، بالا رود . علاوه بر مدیریت مرکزی دوربین های مداربسته و سرور ها و کاربران در یک تشکل چندسایته، XProtect Corporate شامل یک ویدیو وال جامع برای اپراتورها میباشد تا در صورت وقوع یک رخداد، فوری به آنها هشدار داده شود.مایلستون به گونه ای عمل میکند که اگر یکی از سرورها از کار افتاد و یا قطع شد، هیچ تاثیری روی کار ضبط نخواهد گذاشت.

این قابلیت باعث شده تا مایل استون XProtect Corporate به یک انتخاب خوب برای پروژه هایی که نیاز به ضبط مداوم و یا تصاویر زنده مستمر دارند، تبدیل شود. از آنجا که نرم افزار مایلستون میتواند با سرعت حداقل ۳.۱ Gdit/s کار ضبط را انجام دهد، در شرایطی که نیاز به نظارت و ضبط ۲۴ ساعته و مداوم  دوربین مداربسته هست، مانند فرودگاه ها، به خوبی پاسخگو خواهد بود.

ویژگی های مایلستون XProtect Corporate در یک نگاه

۱- نرم افزار نظارتی با عملکرد بالا و مطمئن

چندین ویژگی گوناگون در نرم افزار مدیریت تصاویر مایل استون XProtect Corporate وجود دارند که باعث شده تا ما با یکی از قوی ترین و کاراترین نرم افزارهای بازار روبرو شویم . از جمله این ویژگی ها میتوان به وجود سرور ضبط کننده با کارایی بالا اشاره نمود . یعنی با استفاده از یک ویندوز ۶۴ بیتی ، سرور ضبط کننده ما میتواند با حداقل سرعت ۳.۱ Gbit/s عملیات ضبط را انجام نماید . همچنین میتوانیم به هر تعداد که خواستیم ، سرور ، کاربر ، دوربین و …. اضافه کرده و سیستم را گسترش دهیم . Milestone به گونه ای طراحی شده است که اگر اتفاقی برای سرورها و یا هر جزء دیگری از سیستم بیفتد ، فرآیند ضبط به هیچ عنوان متوقف نشده و ادامه خواهد یافت.

۲- مناسب برای عملیات نظارتی در مقیاس بزرگ و مکانهای پراکنده

پشتیبانی از تعداد نامحدودی از دوربینها و کاربران و سایتها، از ویژگی های بارز Corporate میباشد . مایل استون یک سیستم مدیریت مرکزی را برای تمام دوربینها و ابزار متصل به آنها ، بدون توجه به سایز سیستم و پراکندگی ، فراهم میکند. XProtect Corporate میتواند به تمام محصولات مایلستون متصل شده و یک مدیریت مرکزی را برای آنها ، با وجود پراکندگی مکانی ، فراهم آورد . این نرم افزار به گونه ای طراحی شده تا بتواند پاسخگوی کاربران با نیازهای امنیتی گسترده باشد و بتواند با بهره گیری از بهترین تکنولوژی های روز که در آن تعبیه شده است، تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد.

این خصوصیات بی نظیر و کامل که در Milestone قرار دارند، باعث شده تا این نرم افزار تبدیل به یکی از بهترین محصولات در زمینه نرم افزارهای نظارت تصویری و دوربین مداربسته گردد. یعنی مایلستون XProtect Corporate به خوبی میتواند پاسخگوی کاربران با نیازهای امنیتی بالا باشد و به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهد شد. در ادامه میتوانید به باکس دانلود نرم افزار های مراجعه کرده و این نرم افزار ارزشمند را دانلود نمایید.

فروش لایسنس ارزان و بدون کرک نرم افزار مایلستون

باتوجه به روند تحریمی ایران توسط شرکت های نرم افزاری همچون Milestone و محدودیت های اعمال شده بر روی لایسنس این نرم افزار با افتخار تیم فنی امنیت ۹۸ موفق به ارائه لایسنس بسیار ارزان و بدون کرک نرم افزار محبوب مایلستون در ایران شده است جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس گرفته یا به فرم درخواست لایسنس مراجعه نمایید. لازم به ذکر است هیچ گونه کرک یا دستکاری بر روری این نرم افزار صورت نگرفته و لایسنس با ۱سال پشتیبانی و ضمانت ارائه می شود.

منابع:

milestone