چرا امنیت۹۸؟

Security Systems Training Platform

 پلتفرم آموزش سیستم های امنیتی

تاریخچه فعالیت

از گذشته تاکنون امنیت مهم ترین رکن اساسی زندگی افراد بوده است چرا که بدون آن، داشتن آب ، غذا، خانه، شغل، همسر و… بی معناست. با ورود به عصر تکنولوژی و گسترش زندگی ماشینی همواره انسان ها به دنبال راه هایی برای رسیدن به عنصری به نام آرامش بوده اند.

آرامش در زندگی افراد به وجود نمی آید مگر با داشتن امنیت مالی ، روانی، شغلی، فکری، اجتماعی و امنیت ملی در واقع امنیت پایه و اساس یک زندگی مطمئن در جامعه محسوب می شود. همان عنصری که باعث ارتقاء و گسترش سیستم های نظارت تصویری شد.

آیا میدانید امروزه تجهیزات حفاظتی و امنیتی از ملزومات هر مجموعه ای محسوب می شوند؟

سال هاست که این تجهیزات به عنوان ابزار کلیدی در برقراری امنیت مورد استفاده قرار می گیرند و مدیران ارگانها ، کارخانه ها، شرکت ها ، فروشگاه ها ، ساختمان ها و بسیاری از کسب و کار های بزرگ و کوچک  امنیت را اولویت اول خود قرار داده اند. و شرکت های تولید کننده این سیستم ها با سرعت زیادی در حال به روزرسانی، طراحی و تولید محصولات متنوع و جدید هستند تا بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند.

از این رو به روزرسانی و مطلع شدن از اخبار، وقایع و تکنولوژی های این حوزه بسیار حائز اهمیت است.امنیت 98 مرجع کامل اطلاعات تخصصی و به روز در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی، فعالیت آموزشی خود را از سال 1392 آغاز کرده و جزء معتبر ترین شرکت ها در زمینه تولید محتوای تخصصی و آموزش حضوری و غیر حضوری می باشد. که با برگزاری بیش از 4000 هزار ساعت دوره آزاد و دوره های تخصصی ویژه ارگانها و مراکز دولتی و خصوصی در بالابردن سطح دانش و آموزش این مهارت های ضروری دنیای امروز تلاش فراوانی داشته است.


ادامه مقالات

شرکتی دانش‌محور، جوان، خلاق،‌ در مسیر رشد و شکوفایی











آموزش مجازی

در امنیت 98 به آموزش های حرفه ای و باکیفیت فکر می کنیم


ادامه محصولات

رضایت شما، افتخار ماست

نظر برخی از فن آموزان​

با سلام و خسته نباشید نحوه تدریس و بیان عالی بود. آموزش از سرعت خوبی برخوردار بود. از نحوه بیان استاد راضی بودم همچنین تجهیزات نیز تقریبا کامل و مناسب بود. فقط تنها چیزی که راضی نبودم سیستم گرمایشی کارگاه بود ولی درمجموع ازهمه چیز راضی بودم.

مریم مظلومیمربی سازمان فنی و حرفه ای
ضمن ارادت خدمت استاد عزیز در این مدت کوتاه که در خدمت شما بودیم و از تجربیات و معلومات خوب شما استفاده کردیم بسیار دوره خوبی بود و به تجربیات ما اضافه شو و توانستم مطالب جدید و خوبی یاد بگیرم و درآینده حتما این آموخته ها به کارمان می آید و می توانیم از آن ها در جاهای مختلف استفاده کنیم و صادقانه از شما انتقادی ندارم و همه چیز عالی بود.

علیرضا رحمتینیروی انتظامی
ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه کسانی که در برگزاری کلاس تلاش نمودند و همچنین مرکز تربیت مربی و اساتید جناب آقای صدر و امکانات مجموعه قابل قبول، محتوای کاملا مرتبط به مسائل کاری و درسی و همچنین امکانات مورد استفاده کافی می باشد.اگر زمان برای دوره مقدماتی بیشتر باشد به نظر اینجانب بهتر می باشد.
با تقدیر و تشکر

سید ایوب قبادیبانک مرکزی
با توجه به آشنایی که قبلا با دوربین داشتم این دوره برایم کاملا مفید بود. خیلی از مساله ها که برایم سوال بود جوابش رو گرفتم. نوع تدریستان کاملا شفاف و قابل درک بود. مطالب خیلی خوب بودن. لطفا زمان بیشتری برای عملی در نظر گرفته شود چون راحت بتوانیم بفهمیم ویادگیری کاملا بهتر شود. معرفی منابع برای کار بر روی پروژه های پیشرفته و ارائه جزوه و سی دی می تواند مفید باشد.

محمد مستقیمیمربی سازمان فنی و حرفه ای
جو کلاس بسیار عالی و خیلی صمیمانه بوداستاد جناب آقای صدر با آرامش و خوش رویی جوابگوی سوالات بودند.
پذیرایی و ناهار خوب بود و در مجموع جوی بسیار دوستانه و خوبی از لحاظ آموزش فراهم گردید.

حسین ستایش پوربانک مرکزی