- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

راهنمای خرید دوربین بلورمز Blurams

بهترین دوربین مداربسته بلورمز کدام است؟

شرکت تولید کننده دوربین بلورمز Blurams، مستقر در هنگ کنگ، مقرون به صرفه ترین دوربین های بیسیم در بازار را تولید می کند که مجهز به آخرین فناوری های روز هستند. این دوربین ها، مجهز به سیستم هوش مصنوعی بوده و امنیت را برای منزل و محل کار شما به ارمغان می آورد. تمام دوربین های بلورمز از فضای ابری پیشتیبانی می کنند و این بدین معناست که شما می توانید ویدئوهای خود را به صورت ۲۴ ساعته، و سازگار با Amazon Alexa ذخیره کنید. در ادامه به معرفی مدل های پرفروش دوربین بلورمز می پردازیم با امنیت ۹۸ همراه باشید.

انواع دوربین مداربسته بلورمز Blurams

دوربین بیسیم ثابت

دوربین بیسیم گردان یا چرخشی

دوربین بولت بیسیم

دوربین ثابت بلورمز مدل Blurams Home Lite A11

دوربین ثابت بلورمز مدل Blurams Home Lite A11

هر زمان که بخواهید می توانید با عزیزان خود در ارتباط باشید. دوربین بلورمز مدل Blurams Home Lite A11 مجهز به میکروفون و اسپیکر درونی فوق حساس هستند که از طریق آن می توانید به صورت رسا و شفاف، هر زمان و هرجا که باشید با اعضای خانواده یا دوستان خود گفتگو کنید. اگر احیانا بسته اینترنتی تان تمام شود و یا خارج از محدوده سرویس دهی قرار داشته باشید، همچنان می توانید از طریق کارت حافظه دوربین، ویدئوها را ضبط کرده و به محض اتصال به اینترنت، آنها را تماشا کنید. قابلیت دید در شب این دوربین ها به شما این امکان را می دهد تا حتی در تاریکی شب نیز تصاویری شفاف داشته باشید. همچنین می توانید به صورت زنده مکالمه داشته باشید.

دوربین ثابت بلورمز مدل Blurams Home Pro A10C

دوربین ثابت بلورمز مدل Blurams Home Pro A10C

دوربین بلورمز مدل Blurams Home Pro A10C، بسیار قدرتمند است، به طوری که می تواند با شناسایی ظاهر و چهره افراد غریبه، برای شما هشدار ارسال کند.

کدگذاری پیشرفته داده ها در این دوربین موجب امنیت بالای ویدئوها شده است. از طریق نصب دوربین بلورمز می توانید ویدئوها را با کیفیت بالای ۱۰۸۰ مشاهده کنید.

اگر به هنگام نصب دوربین مداربسته به مشکلی خوردید می توانید به مقاله اشتباهات متداول هنگام نصب دوربین مداربسته [16] مراجعه نمایید.

دوربین دام گردان بلورمز مدل Blurams Snowman S15F

دوربین دام گردان بلورمز مدل Blurams Snowman S15F

با کمک قابلیت دید در شب دوربین بلورمز مدل Blurams Snowman S15F، حتی در تاریکی شب نیز می توانید تصاویری شفاف داشته باشید. از طریق سیستم صوتی دو طرفه این دوربین می توانید صداها را دریافت کرده و با کسانی که اطراف دوربین هستند گفتگو کنید. ویدئوها به شکل بیست و چهار ساعته در فضای ابری ذخیره می شوند و شما از طریق گوشی همراه خود می توانید ویدئوهای قبلی را نیز مشاهده کنید. همچنین، سیستم فوق حساس شناسایی حرکت، به شما می گوید که آیا فرد غریبه صرفا برای تحویل کالا درب منزلتان آمده است و یا می خواهد به قصد سرقت وارد خانه شود. علاوه بر اینها، امکان مشاهده زنده تصاویر روی گوشی همراه یا کامپیوتر خود را نیز خواهید داشت.

دوربین دام گردان بلورمز مدل Blurams Dome Lite2 A31

دوربین دام گردان بلورمز مدل Blurams Dome Lite2 A31

از طریق نصب دوربین بلورمز مدل Blurams Dome Lite2 A31 با ضبط مداوم و چرخش سیصد و شصت درجه ای خود، هیچ حادثه ای را از دست نخواهید داد؛ بنابراین با خیال راحت می توانید تمام کارهای بچه ها یا حیوانات خانگی تان  را زیرنظر داشته باشید. نصب این دوربین بیسیم بسیار ساده است و می توانید آن را روی سقف یا دیوار نصب کنید. حالت دید در شب این دوربین، با تاریک شدن هوا به صورت خودکار فعال شده و تصویری شفاف در اختیار شما قرار خواهد داد. این دوربین مداربسته با پشتیبانی از Alexa و Google Assistant باعث ایمنی و هوشمندی بیشتر منزل شما خواهد شد. با نصب دوربین مداربسته بلورمز می تواند ویدئوها را در فضای ابری ذخیره کند. همچنین، سیستم صوتی دوطرفه و مشاهده ویدئوها با کیفیت ۱۰۸۰/۱۵FPS روی گوشی همراه یا کامپیوتر، از دیگر مزایای این دوربین وایرلس است.

دوربین دام گردان بلورمز مدل Blurams Dome Pro A30C

دوربین دام گردان بلورمز مدل Blurams Dome Pro A30C

در صورت نصب دوربین بیسیم [17] بلورمز مدل Blurams Dome Pro A30C حتی اگر کیلومترها با عزیزانتان فاصله داشته باشید به راحتی می توانید با آنها گفتگو کنید. می توانید با کیفیت تصویر ۷۲۰/۱۰۸۰ حیوانات خانگی خود را زیرنظر داشته باشید. همچنین می توانید ویدئوها را با کیفیت اچ دی و جزئیات بیشتر نسبت به سایر دوربین ها مشاهده و ضبط کنید.

دوربین بولت بلورمز مدل Blurams Outdoor Lite S21

دوربین بولت بلورمز مدل Blurams Outdoor Lite S21

سنسورهای آی آر کات تعبیه شده در دوربین بولت بلورمز مدل Blurams Outdoor Lite S21 باعث می شوند تا این دوربین با کم شدن نور محیط، به صورت خوکار وارد حالت دید در شب شده و تا فاصله ۶ و نیم متر تصاویری شفاف را ضبط کند.

دوربین بلورمز مدل Blurams Outdoor Pro A21C

دوربین بلورمز مدل Blurams Outdoor Pro A21C

کیفیت تصویر دوربین بلورمز مدل Blurams Outdoor Pro A21C به اندازه‌ ای بالاست که بتواند قابلیت تشخیص چهره را ارائه دهد. این ویژگی به‌خصوص در موقعیت‌هایی که افراد زیادی به صورت پیوسته در میدان دید دوربین بلورمز رفت و آمد می‌کنند بسیار مفید می‌باشد. این ویژگی می‌تواند به کاهش آلارم‌های اشتباه با تمایز قائل شدن بین افراد، اشیاء و حیوانات و سایر حرکت‌های تشخیص داده شده کمک کند.

شناسایی انسان

به محض اینکه شخصی در اطراف منزل شما شناسایی شود، پیام هشدار برای شما ارسال خواهد شد. همچنین، Alexa و Google Assistant نیز پشتیبانی می شوند.

Blurams نصب دوربین مداربسته در فروشگاه

دید در شب دوربین مداربسته بلورمز

دید در شب

با این دوربین مداربسته در نور کم و حتی در تاریکی کامل نیز می توانید ویدئوها را به صورت اچ دی مشاهده کنید. توانایی ارتباط از طریق سیستم صوتی دوطرفه، پشتیبانی از فضای ابری آنلاین، و پخش زنده از طریق نصب اپلیکیشن روی گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی، از دیگر ویژگی های این دوربین هاست.

برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین بلورمز به “این لینک [18]” مراجعه نمایید.