gDMSS Lite 3.53.001 نرم افزار محصولات داهوا-نسخه اندروید

کمپانی داهوا و شرکت هایی که از نرم افزار داهوا استفاده می کنند جهت مدیریت و انتقال تصاویر از نرم افزار های متعددی بسته به دستگاه پذیرنده استفاده می کنند. جهت انتقال تصویر بر روی سیستم عامل اندروید از اپلیکیشن gDMSS , سیستم عامل iOS از iDMSS و سیستم های عامل ویندوز و مکینتاش از Smart PSS استفاده می شود.

اپلیکیشن iDMSS سیستم نظارت تصویری بر روی گوشی های  آیفون است که این نرم افزار در سه دسته ی دوربین ، درب های برقی و آیفون ها و دزدگیر کارایی دارد .

نرم افزار GDMSS  چیست ؟

اپلیکیشن gDMSS برنامه ای کامل برای کنترل دوربین های مداربسته از راه دور بوسیله شبکه های بیسیم , شبکه های کابلی , آی پی استاتیک , DDNS ,EASY4IP  و P2P است. gDMSS برای کار بر روی تلفن ها و تبلت های اندروید طراحی شده است که آن را می توانید از طریق Google Play یا لینک قرار داده شده در انتهای همین مطلب دانلود نمایید و بر روی گوشی یا تبلت نصب کنید.

ویژگی های GDMSS :

  • قابلیت پشتیبانی از چندین زبان مختلف: انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، لهستانی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، هلندی، روسی، ایتالیایی، کره ای، چک، چینی قدیم و جدید
  • قابلیت پشتیبانی آنی تصاویر، کنترل از راه دور و پخش و پیکربندی دستگاه
  • قابلیت رمزگشایی فرمت های IPEG /MPEG-4 / H.264/ H.265
  • پشتیبانی از زنگ هشدار به هنگام پخش زنده یا بازپخش تصاویرـ زنگ هشدار به سه روش شما را از آنچه پیرامونتان اتفاق می افتد آگاه می کند.
  • E-Map (نقشه الکترونیکی) دوربین های مدار بسته خودمحور به E-Map وارد می شوند تا آسان هدف خود را تصویربرداری و دستگاه را مدیریت کنند.
  • تغییر گروه مورد علاقه  یک روش ساده برای افزودن گروه مورد علاقه، گرفتن اسلایدهای کوچک برای گروه مورد علاقه تان است.

یک پاسخ به “gDMSS Lite 3.53.001 نرم افزار محصولات داهوا-نسخه اندروید”

  • سلام أیامن میتوانم برنامه gDMSS Liteراروى أیپدنصب کنم وتصاویردلخواهم راازمحل موردنظرم که دوربین نصب کردم ببینم