- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

معرفی مجموعه نرم افزار های مایلستون

 

نرم افزار مایلستون XPROTECT ENTERPRISE 

نرم افزار MILESTONE ENTERPRISE ، یک نرم افزار مدیریتی قدرتمند برای پروه هایی در مقیاس بزرگ است ، این نسخه از نرم افزار مایلستون می تواند به صورت نامحدود دوربین های تحت شبکه ، ENCODER هاو دوربینهای آنالوگ متصل به DVRS را پشتیبانی کند، همچنانکه از سرورهاوکاربران واتاق مانیتورهای نامحدود پشتیبانی می کند.

نرم افزارهای مایلستون به شکل OPEN PLATFORM ارائه می شود که این قابلیت با دراختیار قراردادن API/SDK های نرم افزار، امکان ایجاد نرم افزار های جانبی برای مصارف خاص را برای ما با ساده ترین راه حل محیا می کند.

نسخه XPROTECT ENTERPRISE ، می تواند بر روی سرورهای متعدد نصب شود ولی باید توجه داشت که بر روی هر سرور تنها شما خواهید توانست ۶۴ دستگاه دوربین را معرفی کنید ، ودر نصب های مقیاس بزرگ ، سرورها بصورت اصلی وفرعی می توانند به هم ارتباط داشته باشند.

تشخیص حرکت:
قابلیت تشخیص حرکت به صورت مستقل از توانایی های دوربین برای تمامی دوربینهای موجود برروی یک سرور به صورت همزمان

PDA :
پشتیبانی از کنسول کاربری همرا مانند موبایل و PDA

اسکن اتوماتیک:
امکان جستجوی دوربینهای موجود درشبکه براساس اسکن IP در رنج معین یا آزاد وشناسایی اتوماتیک

امکانات پیشرفته:
تنظیم چگونگی ضبط و ذخیره سازی تصاویر ، نحوه آرشیو کردن تصاویر ضبط شده، تعریف قوانین مشخص برحسب به روزاتفاقات خاص ، امکان تعیین اجازه دسترسی کاربران به دوربینها و امکانات نرم افزار

نرم افزار مایل استون در بخش نرم افزار های دوربین مداربسته [7] سایت قابل دانلود می باشد اگر علاقه مندید این نرم افزار قدرتمند را دانلود کنید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود نرم افزار کرک مایلستون [8]

نرم افزار مایلستون XPROTECT PROFESSIONAL 

نرم افزار مایلستون نسخه XPROTECT PROFESSIONAL، نرم افزار مدیریتی دوربینها برای پروژه هایی در مقیاس متوسط است ، این نرم افزار برای نصب بر روی یک سرور با پشتیبانی از حداکثر ۶۴ دستگاه دوربین طراحی شده است.

نرم افزار مایلستون نسخه XPROTECT PROFESSIONAL با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته جستجوی تصاویر ، تشخیص حرکت اشیا و برنامه زمان بندی انعطاف پذیر ضبط تصاویر، شما را در دستیابی و استخراج سریع تصاویر ضبط شده ، کمک خواهد کرد ، در استفاده از این نسخه کاربران به تعداد نامحدود و با اعمال محدودیت های تعریف شده می توانند از طریق نرم افزار های تحت وب یا نصب شده بر روی سیستم به تصاویر زنده و یا ضبط شده دسترسی داشته باشند.

همچنین نرم افزار XPROTECT PROFESSIONAL اشراف کاملی بر اجازه های دسترسی کاربران دارد و مدیران را قادر می سازد کاربران را براساس نیاز وتوانایی هایشان دسته بندی کرد و اجازه بهره مندی از سیستم را مطابق خواسته های مجموعه تنظیم ومهیا سازند. که ایجاد محدوده زمانی کاربری، تعیین دوربین های قابل دسترس برای کاربر و استفاده از قابلیت های متعدد دوربینها به مانند امکان چرخش دوربینها متحرک از آن جمله اند.

راه اندازی این نرم افزار بسیار آسان است بنابراین شما می توانید بجای تمرکز به کاربری فنی نرم افزار ، تمرکز خود را صرفا معطوف مسائل امنیتی نمایید. امکانات متعدد نرم افزار من جمله مدیریت مرکزی نرم افزار، اسکن اتوماتیک تمامی دوربین های موجود در شبکه، تشخیص خودکار مدلهای دوربین ها و اضافه کردن آنها به نرم افزار، وجود قوانین متعدد وموثر و انعطاف پذیری نرم افزار برای کاربرانی که برنامه ریزی برای سیستم های را در دستور کار خود دارند یک مدیریت موثر وکارا را به ارمغان می آورد .

در نرم افزار XPROTECT PROFESSIONAL تمامی اعمال روزانه از طریق یک کنسول کاربری آسان ، بدون نیاز به آشنایی به تنظیمات متعدد نرم افزار، براحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد. از طریق کنسول کاربری SMART CLIENT نمایش زنده تصاویر و همچنین تصاویر ضبط شده در اختیار کاربر قرار گرفته است.

جستجوی متوالی :
دسترسی به خلاصه ای از تصاویر ضبط شده و اتفاقات مهم برای زمانی که نیاز سریع به رسیدگی به کاری یا ارائه مدرکی در اسرع وقت وجود دارد.

بازبینی مستقل وهمزمان:
این کنسول نرم افزاری به شما اجازه می دهد بازبینی تصاویر ضبط شده یک دوربین را همزمان با تصاویر زنده مابقی دوربین ها در یکجا و در کنار هم داشته باشید.

کلید های کنترل :
بکارگیری کلید های کنترل دوربین ویا بقیه دستگاه های متصل از روی تصاویر زنده و مادام که به مانیتورینگ تصاویر مشغولید.

نرم افزار مایلستون XPROTECT EXPRESS 

نرم افزار مایلستون نسخه XPROTECT EXPRESS ، نرم افزار مدیریتی دوربینها برای پروژه هایی در مقیاس کوچک است، این نرم افزار برای نصب بر روی یک سرور با پشتیبانی از حداکثر ۴۸ دستگاه دوربین طراحی شده است.

نرم افزار مایلستون نسخه XPROTECT EXPRESS نرم افزاری با کاربری آسان برای پروژه های تجاری آماده شده است، این نسخه با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته جستجوی تصاویر ، تشخیص حرکت اشیا و برنامه زمان بندی انعطاف پذیر بندی ضبط تصاویر، شما را در دستیابی و استخراج سریع تصاویر ضبط شده ، کمک خواهد کرد ، در استفاده از این نسخه کاربران به تعداد نامحدود و با اعمال محدودیت های تعریف شده از طریق نرم افزار های تحت وب یا نصب شده به تصاویر زنده و یا ضبط شده دسترسی داشته باشند.

همچنین نرم افزار XPROTECT EXPRESS اشراف کاملی بر اجازه های دسترسی کاربران دارد و مدیر ان را قادر می سازد کاربران را براساس نیاز وتوانایی هایشان دسته بندی کرد و اجازه بهره مندی از سیستم را مطابق خواسته های مجموعه تنظیم ومهیا سازد. که ایجاد محدوه زمانی کاربری، تععین دوربین های قابل دسترس برای کاربر و استفاده از قابلیت های متعدد دوربینها به مانند امکان چرخش دوربینها متحرک از آن جمله اند.

جستجوی متوالی :
دسترسی به خلاصه ای از تصاویر ضبط شده و اتفاقات مهم برای زمانی که نیاز سریع به رسیدگی به کاری یا ارائه مدرکی در اسرع وقت وجود دارد.

بازبینی مستقل وهمزمان:
این کنسول نرم افزاری به شما اجازه می دهد بازبینی تصاویر ضبط شده یک دوربین را همزمان با تصاویر زنده مابقی دوربین‌ها در یکجا و در کنار هم داشته باشید.

کلید های کنترل :
بکارگیری کلید های کنترل دوربین ویا بقیه دستگاه‌های متصل از روی تصاویر زنده و مادام که به مانیتورینگ تصاویر مشغولید.

زبان‌های گوناگون :
پشتیبانی از بیش از ۲۶ زبان مختلف.

نرم افزار مایلستون XPROTECT ESSENTIAL 

نرم افزار مایلستون نسخه XPROTECT ESSENTIAL ، نرم افزار مدیریتی دوربینها برای پروژه هایی در مقیاس کوچک است ، این نرم افزار برای نصب بر روی یک سرور با پشتیبانی از حداکثر ۲۶ دستگاه دوربین طراحی شده است.

نرم افزار مایلستون نسخه XPROTECT ESSENTIAL یک نرم افزار ساده با قابلیت های بسیار کاربردی برای فروشگاه ها یا مکانهای نسبتا کوچک طراحی شده است، در استفاده از این نسخه مایلستون شما می توانید به تعداد دوربینهای استفاده شده از اعتبار نرم افزار استفاده نمایید و به همان اندازه هزینه پرداخت نمایید و در صورت نیاز به افزایش تعداد دوربینها، نرم افزار راحداکثر برای پشتیبانی از ۲۶ دستگاه دوربین ارتقاء دهید.

با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته جستجوی تصاویر ، تشخیص حرکت اشیا و برنامه زمان بندی انعطاف پذیر بندی ضبط تصاویر، شما را در دستیابی و استخراج سریع تصاویر ضبط شده ، کمک خواهد کرد ، در استفاده از این نسخه ، ۵ کاربرهمزمان و با اعمال محدودیت های تعریف شده از طریق نرم افزار های تحت وب یا نصب شده به تصاویر زنده و یا ضبط شده دسترسی داشته باشند.

جستجوی متوالی :
دسترسی به خلاصه ای از تصاویر ضبط شده و اتفاقات مهم برای زمانی که نیاز سریع به رسیدگی به کاری یا ارائه مدرکی در اسرع وقت وجود دارد.

بازبینی مستقل و همزمان:
این کنسول نرم افزاری به شما اجازه می دهد بازبینی تصاویر ضبط شده یک دوربین را همزمان با تصاویر زنده مابقی دوربین ها در یکجا و در کنار هم داشته باشید.

کلید های کنترل :
بکارگیری کلید های کنترل دوربین ویا بقیه دستگاه های متصل از روی تصاویر زنده و مادام که به مانیتورینگ تصاویر مشغولید.

زبان‌های گوناگون :
پشتیبانی از بیش از ۲۶ زبان مختلف.

نرم افزار مایلستون XPROTECT GO 

نرم افزار MILESTONE XPROTECT GO نسخه مجانی از سری نرم افزار های مایلستون است.

این نرم افزار تقریبا تمامی ویژگی های اصلی نرم افزار های مایلستون را دارا می باشد، در عین حال با محدودیت هایی نیز همراه است وتنها با پروژه های بسیار کوچک با خواسته های محدود کاربرد خواهد داشت.

نسخه XPROTECT GO مایلستون برای مدیریت حداکثر ۸ دستگاه دوربین و یک میکروفن طراحی شده است وتنها یک کاربر می تواند از آن در آن واحد بهره بگیرد ، محدودیت ضبط وآرشیو تصاویر تا حداکثر ۵ روزنیز از دیگر خصوصیات این نرم افزار است، با این حال شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای و فقط با ثبت نام در سایت مایلستون از مزایای این نرم افزار بهره مند شوید.

امکان ضبط تصاویر بر اساس زمان بندی یا تشخیص حرکت اشیاء ، جستجوی پیشرفته تصاویر ضبط شده و استخراج تصاویر از آرشیو، از قابلیت هایی است که شما در استفاده از این نرم افزار با آن روبرو خواهید بود.
نرم افزار مایلستون XPROTECT SMART CLIENT
نرم افزار SMART CLIENT یک کنسول اپراتوری برای مشاهده تصاویر زنده وضبط شده است.

نرم افزار SMART CLIENT با کاربری بسیار آسان به کاربر یا کاربران امکان می دهد چیدمان دوربین ها را بر اساس خواسته و نیاز خود بر روی صفحه نمایش داشته باشند . در بکارگیری این نرم افزار ابزار های قدرتمندی برای مشاهده تصاویر ضبط شده ، به کمک شما خواهند آمد، امکانات پیشرفته جستجوی تصاویر بر اساس زمان ، سکانس یا تغییرات منطقه ای در این نرم افزار ، به شما امکان پیدا کردن تصاویر ضبط شده دلخواه خود را در کمترین زمان مهیا می کند، البته در ورژن های جدید این نرم افزار قابلیت نمایش همزمان تصاویر ضبط شده و زنده نیز گنجانده شده است.

در نرم افزار MILESTONE SMART CLIENT شما قادر خواهید بود حداکثر تا ۱۰۰ تصویر را در یک صفحه نمایش مشاهده کنید. امکان انتخاب ماتریس های متنوع و نمایش تصاویر در قالب های ۴:۳ ویا ۱۶:۹ برای تصاویر FULL HD از دیگر ویژگی های جالب این نرم افزار است. همچنانکه شما خواهید توانست در ماتریس ایجاد شده علاوه بر نمایش تصاویر دوربینها ، عکس ، لینک های HTML ویا نقشه سایت خود را قرار دهید و یا یکی از خانه های ماتریس را به تعدادی دوربین اختصاص دهید که بصورت گردشی و با تنظیمات زمان مشخص نمایش داده می شوند.

در حقیقت در استفاده از نرم افزار های MILESTONE ، پس از اضافه کردن دوربینها به نرم افزار و انجام تنظیمات اولیه ، کاربران تنها با نرم افزار SMART CLIENT سروکار خواهند داشت و این نرم افزار قدرت بلامنازع اتاق های مانیتورینگ خواهد بود.