- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

بزرگترین نرم افزار مدیریت تصاویر دنیا

معرفی شرکت مایلستون دانمارک

شرکت مایلستون دانمارک که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نرم افزارهای مدیریت سیستمهای نظارت تصویری میباشد ، نرم افزارهای متعددی در این راستا ارائه کرده که برای انواع نیازها کاربرد دارند. این نرم افزارها کاربری بسیار ساده و راحتی داشته و هر شخصی با حداقل دانش علمی، توانایی استفاده از آن را دارد.

نرم افزارهای مایلستون در حال حاضر بیش از ۹۰۰ مدل دوربین از ۸۰ تولید کننده معتبر در دنیا را پشتیبانی مینماید. در بزرگترین و موفق ترین پروژه های نظارت تصویری انجام شده در دنیا از نرم افزارهای MILESTONE بهمراه دوربینهای تحت شبکه AXIS استفاده شده است. این بدین معناست که میزان رضایتمندی مشتریان و کاربران این نرم افزار به حدی بالا بوده که همچنان این شرکت در رده های بالایی تولیدکنندگان نرم افزارهای مدیریت ونظارت تصویری قرار گرفته است و البته قیمت بسیار مناسب تولیدات این شرکت نیز مزید بر علت بوده است.

یکی از نکات قابل توجه در مورد مایلستون OPEN PLATFORM بودن آن یعنی انعطاف پذیری برای کارکرد با نرم افزارهای جانبی استاندارد موجود در بازار جهت استفاده بهینه از قابلیت هوشمندی سیستمهای تحت شبکه میباشد.

یکی دیگر از مزایای آن طراحی ومهندسی آن است که حداقل بار ممکن را بر روی سیستمهای سرور اشغال کرده و هزینه های گزاف این تجهیزات را متعادل کرده است. نکته دیگر این که نرم افزارهای مایلستون از طریق شبکه های اینترنت قابلیت کنترل سیستم را با حداکثر کیفیت موجود داشته و حتی با وسایلی همچون گوشی همراه و غیره از سراسر دنیا میتوان نسبت به مدیریت و کنترل این نرم افزار اقدام نمود.
همچنین مایلستون برای کنترل و مدیریت جامع نرم افزارهای خود نیز راهکارهای موثری را که برای مدیران مجموعه های وسیع وپراکنده در نقاط مختلف بسیار کاربردی است در جهت پشتیبانی هرچه بیشتر محصولات خود ارائه نموده است .علاوه برمزایای ذکر شده قابلیت های هوشمند نرم افزارهای مایلستون نیز شایان ذکر هستند که از جمله میتوان به قابلیت جستجوی هوشمند در جزئیات تصاویر ذخیره شده اشاره نمود. نرم افزارهای استانداردی هم که تا کنون به بازار ارائه شده اند همچون نرم افزار تشخیص پلاک خودرو و تشخیص چهره و شمارش افراد و غیره نیز با مایلستون همخوانی دارند.

اگر قصد دانلود نرم افزار مایلستون را دارید بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود نرم افزار کرک مایلستون milestone [1]

نرم افزار مایلستون XPROTECT CORPORATE 

نرم افزار XPROTECT CORPORATE یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت دوربینهای تحت شبکه در مقیاس های بسیار برزگ است،این نرم افزار قدرتمند از تعدادنامحدود دوربین ، کاربر وسایت پشتیبانی می کند و می تواند برای درخواستهای متعدد کاربران بصورت کاملا هوشمند پاسخ هایی بی درنگ آماده کند.

نرم افزار مایلستون XPROTECT CORPORATE یک نرم افزار آسان برای کاربری است که با لایه های مختلف مدیریتی و اتفاقات بسیار سروکاردارد. نرم افزار مایلستون در نسخه XPROTECT CORPORATE از سیستم فدرال پشتیبانی کرده است که این تکنولوژی جدید به ما اجازه می دهد سرورهای مستقل CORPORATE را درقالب یک سایت یکپارچه وبصورت زیر مجموعه با رعایت سلسله مراتب در اختیارداشته باشیم.

پشتیبانی از XPROTECT SMART WALL کاربر را قادر می سازد تنظیمات دلخواه خودرا بدون نیاز به تغییرات متعدد سخت افزار ی برای برخورداری از صفحه های نمایش متعدد و انعطاف پذیر براحتی به سیستم اعمال کند.
نرم افزار مایلستون XPROTECT CORPORATE برای سیستم های در مقیاس بزرگ، یک محیط کاملا امن و دور از ریسک فراهم آورده است . پشتیبانی از دخیره سازی های جایگزین و امکان وجود سرورهای پشتیبان در نرم افزار به شما این اطمینان را میدهد که هیچ وقفه ای در دریافت وضبط تصاویر وصداها نخواهید داشت وسیستم شما همیشه به خوبی کار می کند.

قابلیت های بارز نسخه XPROTECT CORPORATE :

 

در مقالات بعدی به معرفی مجموعه نرم افزار های مایلستون خواهیم پرداخت.