- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

زندگینامه والتر بروخ

والتر بروخ یک مهندس برق آلمانی و پیشگام صنعت تلویزیون  در آلمان  بود. او سیستم تلویزیون رنگی PAL  را در TELEFUNKEN در اوایل ۱۹۶۰اختراع کرد. علاوه بر فعالیت های تحقیقاتی، والتر مدرس افتخاری در دانشگاه فنی هانوفر بود . ورنر فون زیمنس رینگ (Werner von Siemens Ring) (جایزه بزرگ علمی الکتریکی از طرف شرکت زیمنس) در سال ۱۹۷۵ به وی اهدا شد.

زندگینامه

والتر بروخ در زمان امپراتوری آلمان در شهر نویاشتات در Weinstraße متولد شد. والتر به درخواست پدرش راهی مدرسه کسب و کار شد، اما پس از آن و با توجه به علاقه وی به عنوان کار آموز ماشین آلات در یک کارخانه کفش مشغول کار آموزی شد. از سال ۱۹۲۸ وارد دانشگاه علوم کاربردی هوخشوله میتویدا در ساکسونی شد و پس از آن به عنوان دانشجوی مهمان وارد دانشگاه برلین شد و در همانجا با مانفرد فون آردن مخترع مجارستانی دنز فون آشنا شد و فعالیت های تحقیقاتی خود را آغاز نمود.

از اوایل سال ۱۹۳۰ بروخ درگیر و مشغول فن آوری در روند پیشرفتهای تلویزیونی شد. در سال ۱۹۳۳ او به عنوان سازنده گیرنده های تلویزیونی شهرت یافت. در سال ۱۹۳۵ والتر به عنوان یک تکنسین در تلویزیون و فیزیک، در مجموعه پژوهشی TELEFUNKEN که توسط پروفسور فریتز تاسیس شده بود، وارد شد .جایی که اولین سیستم دوربین های نظارت ویژه ای برای المپیک تابستانی ۱۹۳۶ فرستاده شده بود. پس از آن بازی های المپیک تابستانی ۱۹۳۶ در برلین نقطه عطفی شد برای تکنولوژی سمعی بصری در دنیا. بروخ در آنجا توانست آزمایشات کلی و میدانی را در دوربین Iconoscope که توسط Emil Chau توسعه پیدا کرده بود انجام دهد. یک سال بعد در نمایشگاه بین المللی پاریس و در طول جنگ جهانی یک واحد تلویزیونی iconoscope که توسط خود او طراحی شده بود رونمایی گردید. به این ترتین او عملا یک سیستم مدار بسته را در سایت موشکی Peenemünde برای کنترل پرتاب موشک V2 نصب نمود و همه توانستند در فاصله ای امن و پناهگاهی مطمئن پرتاب این موشک را نظاره کنند.

در سال ۱۹۵۰  TELEFUNKEN پیشرو در توسعه گیرنده های تلویزیونی بود و اولین گیرنده های تلویزیونی را پس از جنگ ارائه کرد. چند وقت بعد این شرکت وارد تحقیقات فیزیکی و تلویزیونهای رنگی شد و با تلویزیون های رنگی دوباره با بازار آمد. این سیستم کاملا منطبق با استاندارد ntsc آمریکایی بود که بعد ها تبدیل به secam فرانسه شد. کار دکتر والتز و همکارانش مانند گرهارد مارد و دکتر کروز منجر به تحول عظیم سیستم های سمعی بصری شد و یک تلویزیون جدید رنگی بود که میتوانست در صورت بروز مشکل و اعوجاج در امواج، به طور خودکار این مشکل را اصلاح کند.

در ۳ ژانویه ۱۹۶۳ او سیستمی در مورد تناوب خط فاز را به یک گروه کارشناس از اتحادیه رادیو و تلویزیون اروپا در هانوفر ارائه داد. این سیستم تاریخ تولد PAL-TELEFUNKEN در نظر گرفته میشود که پروتکلی شد که توسط بیشتر کشورها به تصویب رسید و مورد استفاده قرار گرفت  که درحال حاضر به بیش از صد کشور رسیده است.

افتخارات والتر بروچ(بروخ)

۱۹۶۷ دریافت نشان لیاقت از جمهوری فدرال آلمان؛   Knight Commander’s Cross with star

۱۹۶۷ دریافت نشان دوربین طلایی

۱۹۷۳ دریافت جایزه فرهنگی انجمن عکاسی آلمان ؛ Kulturpreis der Deutschen Gesellschaft für Photographie

۱۹۷۵ دریافت Werner von Siemens Ring از شرکت زیمنس

۱۹۷۹ دریافت دکوراسیون افتخار برای خدمات به جمهوری اتریش؛ تزئینات بزرگ افتخار در طلا

۱۹۸۲ دریافت جایزه Niedersächsischer Staatspreis از دولت برای بخش علمی

۱۹۸۶ دریافت جایزه Bavarian Maximilian برای بخش هنر و علوم