- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

رونمایی از چند محصول جدید توسط داهوا آمریکا

شرکت داهوا آمریکا یکی از تولید کنندگان برتر محصولات نظارت تصویری ۲ مدل دوربین کوچک جدید و در عین حال قدرتمند خود از سری پیشرفته PTZ را ارائه داد.

این دوربین مداربسته دارای زوم اپتیکال ۱۲ برابر ، جمع و جور و دارای رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل می باشد که تصاویر ۳۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰P و ۶۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۷۲۰P را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نرخ فریم مناسب این دوربین و همچنین زاویه دید گسترده آن یک تصویر با کیفیت و بدون از دست دادن جزئیات را به کاربر ارائه می دهد. فیلتر IR Cut تعبیه شده در این دوربین و بازه دینامیکی بالا (WDR) آن را برای کار در شرایط نوری متفاوت مناسب نموده و در شرایط نوری متضاد در ساعات مختلف روز تصاویر مناسبی را به کاربر ارائه می دهد.

قابلیت کار در فضای داخلی و خارجی

سری جدید دوربینهای مداربسته پیشرفته PTZ داهوا امکان استفاده در محیط های داخلی و خارجی را به کاربر می دهد. مدل مخصوص فضای داخلی DH-SD42AC212TN-HN ایده آل برای نصب در سقف کاذب و یا با استفاده از پایه مخصوص خود قابلیت نصب بر روی سطوح سخت را دارا می باشد.

مدل مخصوص فضای خارجی DH-SD42A212TN-HN قابلیت نصب از طریق آویز و پایه مخصوص بر روی لوله یا دیوار را دارا می باشد. هر دو مدل به صورت اختیاری امکان ارائه سیستم نظارتی هوشمند (IVS) را که قادر به تشخیص و تجزیه تحلیل سوژه های در حال حرکت را دارا می باشد.

ویژگی های دوربین مداربسته مینی دام PTZ داهوا

مدل قابل نصب در فضای خارجی دارای استاندارد IK10 برای مقاومت در برابر عوامل خارجی مانند ضربه برای جلوگیری از تخریب دوربین و سرقت می باشد.

همچنین این مدل دارای استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP66 برای نظارت بر محیط های داخلی و خارجی کوچک تا متوسط می باشد. طراحی قابل انعطاف و زیبا این دوربین امکان استفاده از آن برای نظارت موثر بر یک منطقه بزرگ را بدون نیاز به استفاده از دوربین های متعدد می دهد.

قابلیت تجزیه و تحلیل هوشمند ویدئویی این دوربین امکان تشخیص و تجزیه و تحلیل اشیاء در حال حرکت را برای ارائه یک راه حل نظارت تصویری بهبود یافته ارائه می دهد.

این دوربین با تکنولوژی هوش در لبه خود، امکان تشخیص همزمان چند شی مانند اشیا گم شده یا رها شده را فراهم می کند.

تمامی مدل ها امکان کار با یک سوئیچ POE+ با استاندارد IEEE 802.3at یا یک منبع تغذیه ۲۴ ولت را دارا می باشد. این دوربین ها مطابق با پروتکل ONVIF و PSIA برای سازگاری بیشتر با سایر تجهیزات نظارتی ساخته شده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره های حضوری اوج امنیت در کانال زیر عضو شوید:

https://goo.gl/mC9xoC [1]

جهت دسترسی به هزاران مقاله آموزشی رایگان دوربین مداربسته در کانال زیر عضو شوید :

https://goo.gl/tHVmeS [2]

جهت پرسش و پاسخ و تبادل نظر با مهندسان دوربین مداربسته در سوپر گروه زیر عضو شوید:

https://goo.gl/2Yd5ky [3]