- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

حفظ امنیت به روش داهوا

نخست به بررسی معنای هک می پردازیم

هک به معنای نفوذ به نقاط و مکان هایی که برای کاربران عادی غیر قابل انجام است. هک به دلایل مختلفی انجام می شه که در این مقاله از تعریف آن اجتناب می کنیم اما در هر شرایط و به هر منظور هک کردن برابر قانون تجاوز به حریم افراد است و جرم محسوب می شود.

 

این مقاله برگرفته از سایت داهوا می باشد.

در آینده نزدیک به راهکار امنیتی جلوگیری از نفوذ به سیستم های حفاظتی می پردازیم.

تشخیص خطرات سایبری و درک اهمیت همکاری با حرفه ای ها در سراسر جهان از اولویت های کاری داهوا می باشد.

تشخیص آسیب پذیری و امنیت سایبری محصولات ما دلیل ارتقاء مرکز امنیت سایبری داهوا می باشد.

امنیت سایبری , محافظت از سیستم های فناوری اطلاعات در برابر وقایعی از قبیل سرقت و آسیب رساندن به سخت افزار، نرم افزار یا اطلاعات آنها، و همچنین پیشگیری از اختلال یا اشتباه در ارائه خدمات آنها می باشد

 

از زمان به وجود آمدن تهدیدات برای محدود کردن سیستم ها و اخاذی کردن از شرکت ها و افراد ، اهمیت تهدیدات سایبری را بسیار بالا برده است. افزایش استفاده از دستگاه های شبکه در سیستم های نظارت تصویری، چشم انداز را تغییر داده و تهدیدی جدید برای صنعت امنیتی فیزیکی بوجود آورده است.

 

مرکز امنیت سایبری داهوا

 مرکز امنیت سایبری داهوا برای حل مسائل مربوط به امنیت سایبری تاسیس شد و قصد دارد محصولات و

راه حل های قوی تر و امن تر برای مشتریان جهانی خود ارائه دهد.

عملیات آن شامل گزارش های آسیب پذیری امنیتی، اطلاعیه ها / و به اشتراک گذاری دانش سایبری با پایگاه مشتری جهانی ما می باشد.

 

همکاری با کارشناسان امنیت سایبری

 داهوا در حال پیشبرد مشورت با شرکای معتبر خود است، این امر به داهوا اجازه می دهد تا با آخرین تهدیدات داخلی و خارجی مقابله کند

 

محصولات و راه حل های مطمئن

داهوا در بخش تحقیق و توسعه خود یک خط تولید تخصصی را راه اندازی کرده و ابزار synopsys را برای رسیدگی مسائل مربوط به امنیت نرم افزار و کیفیت همه محصولات در سراسر SDLC (چرخه توسعه امنیت) با استفاده از تکنیک های چندگانه، ازجمله تحقیق استاتیک، تست فازی و تجزیه و تحلیل ترکیب نرم افزار تست میکند

داهوا همچنین به BSIMM (مدل امنیت ساختمان) محلق شده است و در حال حاضر ارزیابیBSIMN  انجام داده است.

داهوا از نتایج ارزیابی برای ایجاد یک مبنای اندازه‌ گیری برنامه امنیتی نرم افزاری خود به طور مداوم برای بهبود امنیت و کیفیت محصولات خود در طول زمان استفاده کرده است.

 

پاسخگویی به حوادث امنیتی

گروه پاسخگویی به حوادث امنیتی محصولات داهوا مسئول پاسخگویی به حوادث امنیتی محصولات داهوا است.

DAHUA PSIRT یک تیم تخصصی است که رسیدگی، بررسی و گزارش عمومی اطلاعات مربوط به آسیب پذیری های امنیتی و مسائل مربوط به محصولات داهوا را مدیریت می‌کند.

 استفاده از CVSS (سیستم امتیازدهی آسیب‌پذیر رایج) برای ارائه اطلاعات در مورد شدت آسیب پذیری ها می باشد.

داهوا مدیریت هر حادثه با سرعت، مسئولانه و شفاف را از افتخارات خود در زمینه کمک به بهبود امنیت سایبری محصولات می‌داند و همچنین از شما در شناسایی و گزارش آسیب پذیری ها قدردانی می‌کند زیرا این امر ما را در ایجاد یک جهان امن و مطمئن تر کمک می کند.

 

ویژگی های جدید مربوط به امنیت سایبری

در حال حاضر اولین مورد ضروری در امنیت دستگاه ها به ایجاد رمزعبور قوی پس از راه اندازی دستگاه می باشد.

داهو همچنین از تکنیک های ضد کرک  رمز عبور استفاده می کند تا از شکستن یا دسترسی به نام های کاربری و کلمه به دست دیگران دسترسی جلوگیری کنند.

 ارتقاء آنلاین این امکان را به کاربران می دهد تا به راحتی دستگاه های خود را به آخرین نسخه نرم افزار ارتقا دهند تا بتوانند از آخرین برنامه های امنیتی موجود استفاده کنند.

 

توصیه های امنیت سایبری Dahua

 با تهدید رو به افزایش حملات سایبری به سمت سیستم های نظارت تصویری، داهوا توصیه هایی را (که در وب سایت ما موجود است) در مورد چگونگی ایجاد یک سیستم امنیتی بهتر معرفی می کند.

 

 استفاده از کلمات عبور قوی

 اولین و اصلی ترین دلیلی که باعث “هک شدن”می شود داشتن کلمه عبور ضعیف می باشد. داهوا توصیه می کند که رمز عبور قوی را انتخاب و اغلب مواقع آن را به مرور زمان تغییردهید.

 رمز عبور قوی باید حداقل ۸ کاراکتر و ترکیبی از کاراکترهای خاص، اعداد، و حروف بزرگ و کوچک باشد.

 

به روز رسانی نرم افزار

به عنوان یک روش استاندارد در صنعت فناوری، توصیه می‌کنیم که  DVR ،NVR  و دوربین فیلمبرداری آی پی را به آخرین نسخه ورژن از firmware به روز رسانی نمایید.

در صورتی که تاریخ انتشارfirmware  دستگاه شما بیش از ۱۸ ماه باشد، لطفاً با نمایندگی های مجاز داهوا برای دریافت نسخه های به روز رسانی موجود تماس بگیرید.

 

برگرفته از سایت dahua.ir [1]

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره های حظوری اوج امنیت در کانال زیر عضو شوید:

https://goo.gl/mC9xoC [2]

جهت دسترسی به هزاران مقاله آموزشی رایگان دوربین مداربسته در کانال زیر عضو شوید :

https://goo.gl/tHVmeS [3]

جهت پرسش و پاسخ و تبادل نظر با مهندسان دوربین مداربسته در سوپر گروه زیر عضو شوید:

https://goo.gl/2Yd5ky [4]