- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

بررسی دوربین مداربسته وان ویژن ۱Vision

دوربین مداربسته وان ویژن ۱Vision نامیست که درآینده از آن بیشتر خواهید شنید. شرکت وان ویژن ۱vision تولید کننده انوع دوربین مداربسته AHD، IP و دستگاه های XVR و NVR می باشد. با امنیت ۹۸ همراه باشید تا با این برند دوربین مداربسته آشنا شوید.

دوربین مداربسته وان ویژن 1Vision

کمپانی دوربین مداربسته وان ویژن ۱Vision 

هایویژن را به خاطر می آورید؟

تکنولوژی دوربین مداربسته [8] دردهه گذشته شاهد پیشرفت های چشمگیر و برند های متفاوتی بوده است. یکی از برند هایی که به آن می پردازیم و کارنامه درخشانی در صنعت دوربین مداربسته داشته است ، برند هایویژن (Hivision) می باشد.

دوربین و دستگاه های ضبط تصاویر برند هایویژن Hivision، در سال ۱۳۸۳ وارد ایران شد و توانست کارنامه درخشانی در بازار دوربین مداربسته ایران کسب کند. برندی از دوربین مداربسته با اصالت کره ای و محصولاتی از چند شرکت کره ای ، تایوانی و چینی . کاربری آسان محصولات Hivision، نرم افزار آسان HIVISION VIEWER ،هر کاربری را مجذوب خود می کرد.

اما چندی نپایید که این برند با اصالت دوربین مداربسته به خاطر تشابه اسمی با یک برند تازه وارد دوربین مداربسته در بازار ایران، دیگر واردات آن صورت نگرفت.

دوربین مداربسته وان ویژن ۱Vision

اما امروز دوربین مداربسته Hivision، با چهره ای جدید و با نام ۱VISION وارد بازار ایران شده است. این برند مطرح دوربین مداربسته، هیچ وابستگی به کمپانی هایی نظیر داهوا ، هایکویژن hikvision [9] و… ندارد و به صورت مستقل عمل می کند.

دوربین مداربسته وان ویژن ۱Vision همچون Hivision از بهترین متریال دوربین مداربسته بهره می گیرد و از بارز ترین شرکت های چینی، تایوانی و کره ای که در تولید محصولات این برند مشارکت دارند می توان به شرکت های بزرگی نظیر: SONY ,HISILICON ,TECHPOINT ,SIGMA STAR اشاره کرد.

مزایا

دوربین مداربسته و دستگاه های ضبط تصاویر ۱VISION با هدف رفع مشکلات کاربران آپدیت شده است نظیر : زبان و تاریخ فارسی، ساپورت دوربین های HDCVI ,TVI ,IP ,CVBS و نرم افزار انتقال تصویر XVRVIEW که کاربری آسانی دارد اشاره کرد.

از دیگر مزایای این برن سبد کالایی متنوع تر راستای نیاز مشتری است، دوربین های وایرلس، IP ,AHD ,DVR ,NVR از مهم ترین گروه کالایی این برند می باشد.

نمایندگی وان ویژن ۱Vision

این برند مطرح دوربین مداربسته توسط شرکت دژنو الکترونیک پویا [10] به بازار ایران عرضه می گردد و به دلیل جلب رضایت مشتریان و با هدف آرامش خاطر مشتریان صنعت مداربسته فعالیت می کند و دارای باشگاه مشتریان در این زمینه می باشد.

شرکت دژنو الکترونیک پویا به مدت ۳ سال روی محصولات برند دوربین مداربسته وان ویژن ۱Vision گارانتی مطمن ارائه می دهد. سعی شرکت دژنو الکترونیک امنیت خاطر کاربران صنعت مداربسته است و این هدف حاشیه امنی را برای افرادی که با این صنعت سر و کار دارند را ایجاد می کند.

رفع مشکلات کاربران

دوربین مداربسته وان ویژن ۱Vision با تکیه بر رفع مشکلات کاربران و کاربری آسان توسط شرکت دژنو الکترونیک پویا به بازار ایران وارد شده است. یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران با آن رو به رو هستند، کاهش فریم ضبط در دستکاه های برندی نظیر داهوا و هایکویژن است. برند ۱vision با رفع این مشکل وضوح تصویری بالاتر و غیر قابل مقایسه را ارائه می دهد.

برندی که سبد محصولی متنوعی اعم از سیستم مداربسته IP ،سیستم مداربسته HD ، سیستم مداربسته وایرلس و… را دارا می باشد.

قابلیت ها

وجود دوربین هایی با کیفیت دو مگاپیکسل تا هشت مگاپیکسل، بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و قابلیت صنعت مداربسته نظیز WDR ,HLC ,BLC و Full-Color. این برند همچنین با دارایی دوربین های پلاک خوان کارایی را برای نهاد های نظارتی ممکن می کند.

این برند مطرح سیستم نظارت تصویری سعی دارد تا مشکلات صنعت مداربسته در ایران نظیر:

که از جمله مهم ترین نگرانی کاربران دوربین مداربسته است را به صفر برساند.

نرم افزار انتقال تصویر

اما از مهم ترین قابلیت های این برند مطرح دوربین مداربسته نرم افزار انتقال تصویر آن می باشد، امری که امروزه برای کمپانی هایی نظیر هایک ویژن در ایران دچار مشکل شده است.

نرم افزار انتقال تصویر XVR VIEW برند ۱Vision با دارایی چندین سرور در نقاط مختلف دنیا این مشکل را از بین برده است، سازگاری با سیستم عامل اندروید و IOS و انتقال تصویری آسان، محصولات این برند را خواستنی ترکرده است.

رپورتاژ آگهی/