- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

بررسی بولت تیاندی مدل TC-A38N5 ملقب به کوسه سفید

دوربین بولت تیاندی مدل TC-A38N5

سلام همکاران و همراهان عزیز امنیت ۹۸ به یکی دیگه از مقاله های خودمونی خوش اومدید. قراره با هم یکی از محصولات سری اولترا کمپانی تیاندی Tinady [7] یعنی دوربین مداربسته بولت تیاندی مدل TC-A38N5 معروف به کوسه سفید رو بررسی کنیم.

یه بولت غول پیکر به طول حدودا ۴۰ سانتی متر و ارتفاع حدودا ۲۰ سانتی متر که اسمش رو گذاشتن کوسه سفید،خوب بپردازیم به مشخصات این دوربین مداربسته جذاب.

دوربین مداربسته بولت تیاندی مدل TC-A38N5

دوربین مداربسته بولت تیاندی مدل TC-A38N5

مشخصات دوربین

اول از همه  روی این دوربین یک سنسور cmos به ابعاد ۱.۸/۱ اینچ قرار گرفته که میتونه با رزولوشن هشت مگاپیکسلی تصویر برداری کنه (۲۱۶۰*۳۸۴۰) لازم به ذکر که در که در همین میزان رزولوشن میتونه ۳۰ فریم بر ثانیه تصویر برداری کنه.

در کنار یک حسگر هشت مگاپیکسلی قوی یک لنز موتورایز با فاصله کانونی ۴۷-۱۰ میلی متری به ما کمک میکنه که بتونیم در فواصل دور هم توانایی تصویر برداری با کیفیتی داشته باشیم.

اگر برای نصب دوربین مداربسته برروی دیوار به مشکلی برخوردید با نیاز به راهنمایی دارید میتونید به مقاله چطور دوربین مداربسته را بر روی دیوار آجری نصب کنیم؟ [8] در امنیت ۹۸ مراجعه کنید.

کوسه سفید در شب

کوسه سفید یا دوربین مداربسته بولت تیاندی مدل TC-A38N5 میتونه بدون نیاز به نور کمکی تا میزان نور ۰.۰۱ لوکس بصورت رنگی تصویر برداری کنه اما نکته جالب اینجاست که اگر نور از این مقدار کمتر بشه تصویر سیاه و سفید نمیشه بلکه شش عدد ال ای دی warm light (ال ای دی نور گرم) بکار رفته در این دوربین باعث میشن که بتونه تا ۴۵ متر بصورت رنگی حتی در تاریکی مطلق تصویر برداری کنه!

چیزی که خوب مشخصه طراحی این دوربین برای محیط خارجی و دارای گواهینامه IP67 نیز هست و میتونه در دمای  منفی ۳۰ درجه سانتی گراد و مثبت ۶۰ درجه سانتی گراد به راحتی کار کنه در ضمن این کوسه ۳ کیلوگرمی برای کار کردن نیاز به برق ۲۴ ولت AC داره.

امکانات اضافی

دو نکته دیگه در مورد سخت افزارش بگم و بریم سراغ نرم افزارش اول اینکه پورت شبکه گیگا بایتی داره و دوم اینکه از رم ۱۲۸ گیگی هم پشتیبانی میکنه.

خوب حالا نوبیتی هم باشه نوبت قابلیت های نرم افزاری WDR 120 db نقطه قوتی دیگر از این هیولاست. همچنین چیزی که جلب توجه میکنه عکس گرفتن از ۳۲ چهره بصورت همزمان در یک صحنه هست و این فوق العاده ست.

آنالیز های تصویری

دیگه بگم براتون که کلی هم آنالیز تصویر مثل: خط فرضی، ورود به ناحیه غیر مجاز، محل های پر تردد، دیویدن، پرسه زنی و حتی تشخیص عدم استفاده از کلاه ایمنی و… هم داره!

غافلگیر شدید نه!؟

دانلود کاتالوگ این محصول [9]