- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

راهنمای خرید دوربین آیمو Imou

دوربین آیمو Imou، لذت زندگی هوشمند

هدف از طرح این مقاله آشنایی با دوربین آیمو Imou و انواع آن می باشد که از جمله می توان به دوربین مداربسته بیسیم آیمو اشاره کرد. در حال حاضر انواع مختلف این دوربین ها می تواند از طریق NVR و یا اتصال بیسیم مورد استفاده قرار گیرد همچنین می توان آن را در هر شرایط و موقعیتی استفاده کرد و به مکان خاصی محدود نمی شود. شرکت Imou [24] تولید کننده انواع دوربین بیسیم هوشمند با بهترین کیفیت می باشد. در ادامه مقاله توضیحات بیشتری درخصوص محصولات این شرکت داده خواهد شد.

کمپانی آیمو Imou

آینده دوربین های هوشمند در دستان آیمو

رشد فروش دوربین هوشمند Imou در فروشگاه بزرگ آمازون و ورود به لیست دوربین های هوشمند برتر دنیا باعث شده این کمپانی در دنیا بر سر زبان ها بیوفتد. و اینبار با رواج این دوربین بیسیم در ایران قصد داریم تا به صورت کامل محصولات شرکت آی ام او یو را مورد بررسی قرار دهیم.

به عنوان کسی که سال هاست با انواع مدل های پرفروش دوربین های هوشمند بیسیم مثل شیائومی و بلورمز و… سر و کار داشته ام بدون اغراق از سرعت انتقال تصویر و فرمان پذیری و امکانات دوربین ایمو شگفت زده شدم! همچنین دانستن اینکه برند فوق متعلق به شرکت بزرگ داهوا جزو ۳ برند برتر دنیا در حوزه امنیت می باشد خیال همگان را راحت می نماید.

کاربرد دوربین آیمو

این دوربین ها جهت محافظت از مکان هایی که در آنجا نصب شده مثل خانه، دفتر کار، فروشگاه و … به کار می رود. جالب است بدانید این کمپانی به شما این امکان را می دهد که چه از طریق نصب نرم افزار موبایل Imou life و چه از طریق نصب نرم افزار کامپیوتر Imou Client انتقال تصویر را به سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

دوربین آیمو مدل Imou LOOC

نمونه تصویر

نمونه تصویر دوربین Imou

دوربین های بیسیم Imou از وضوح تصویر بسیار خوبی برخوردار هستند که در تصویر ارسالی بالا با وجود (فشرده سازی) قابل مشاهده است.

در مقاله ای که قبل تر منتشر کردیم یکی دیگر از دوربین های هوشمند بیسیم را که مورد اقبال عمومی قرار گرفته بررسی کردیم جهت مطالعه این مقاله به صفحه راهنمای خرید دوربین بلورمز Blurams [25] مراجعه نمایید.

مناسب منازل و تمامی کسب و کارها

در اکثر فروشگاه ها و یا مکان هایی که احتمال سرقت در آنها وجود دارد از این دوربین ها استفاده می شود. دوربین آیمو Imou قابلیت ثبت و ضبط صدا و تصاویر را دارد. نصب این نوع از دوربین ها باعث شده تا افراد احساس امنیت بیشتری داشته باشند زیرا نصب آن در هر مکانی باعث می شود تا اگر جرم و یا خطایی اتفاق بیفتد همه تصاویر ضبط شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد. بنابراین در حال حاضر استفاده و راه اندازی آن در اکثر مناطق و اماکن عمومی و خصوصی رایج شده است.

نرم افزار کامپیوتر

جالب است بدانید Imou اولین دوربین هوشمند در ایران است که در کنار نرم افزار موبایل نرم افزاری بسیار کامل برای سیستم عامل ویندوز طراحی نموده است.

اصلا چرا باید دوربین مداربسته داشته باشم؟

دوربین مداربسته علاوه بر کاربرد ویژه ای که دارند در شغل هایی هم چون نیروهای نظامی و استراتژیک و صنعتی و ترافیک و کنترل نامحسوس نیز کاربرد فراوانی دارند. همچنین در حیطه قوانین راهنمایی رانندگی و جرایم مربوط به آن نیز مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این دوربین ها در کارخانجات صنعتی نیز رایج می باشد.

دوربین مداربسته

 کاربرد دوربین مداربسته در پلیس

در گذشته در اکثر شهرها جرم و جنایات زیادی اتفاق می‌افتاد که با راه اندازی دوربین مداربسته از این جرایم، به میزان قابل توجهی کاسته شده است.

 دوربین مداربسته کنترل ترافیک

امروزه در اکثر کشورهای جهان با نصب دوربین مداربسته، جهت کنترل کردن موضوع ترافیک جاده ای استفاده می شود که این کار با نصب این دوربین‌ها در خیابان ها و بزرگراه ها انجام می شود تا وقتی که تصادفی در یکی از جاده ها اتفاق افتاد پلیس بلافاصله باخبر شده و به محل حادثه مراجعه کند.

 کاربرد دوربین مدار بسته در صنعت

استفاده از دوربین مداربسته در اکثر کارخانه‌های صنعتی نیز برای امنیت اشخاص و در صورتی که حضور فیزیکی در مکان نداشته باشند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 کاربرد دوربین های مداربسته در مکان های عمومی

استفاده از این دوربین ها در مکان هایی از جمله تفرجگاه ها و سالن های ورزشی و غیره باعث ایجاد امنیت شهروندان می شود.

 مزایای دوربین های مداربسته

 انواع دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته خود به دو نوع تقسیم می شوند که شامل : دوربین مداربسته با سیم و دوربین مداربسته بیسیم [26] می باشد. در استفاده از دوربین مدار بسته با سیم، اتصالات به وسیله لوازم جانبی همچون سیم انجام می گیرد و هزینه های حاشیه ای نیز برای راه اندازی آن وجود دارد. اما در مدل دوربین مداربسته بیسیم به دلیل آنکه بدون سیم، قابل نصب و راه اندازی می باشد بیشتر کاربرد دارد.

دوربین آیمو مدل Imou Cue 2

دوربین مداربسته بیسیم

از جمله دوربین مداربسته وای فای می توان به دوربین مداربسته مدل آی مو Imou اشاره کرد که محصول و کالای جدیدی از شرکت بزرگ داهوا جزو ۳ برند برتر تولید کننده دوربین مداربسته در دنیا میباشد از ویژگی هایی که این مدل دوربین مداربسته دارد اتصال به NVR و اتصال بیسیم می‌باشد. همچنین قابلیت آن را دارد که انواع صداها را ضبط کند و در واقع این مدل از دوربین مداربسته نیز همانند دوربین های بی سیم دیگر قابل اتصال بدون سیم یا کابل می باشند. همین ویژگی باعث شده است افراد زیادی را به خود جذب کند و در عصر حاضر استفاده فراوانی از آن می شود از جمله دو مدل آن Imou Ranger 2 – IPC-A22EP-V2 و Imou Bullet 2C – IPC F22P جزو پرفروش ترین مدل ها می باشد.

دوربین مداربسته بیسیم آیمو Imou دارای هزینه کمتری نسبت به دوربین مداربسته با سیم می باشد و افراد در هر مکان و وضعیتی می توانند از آن استفاده کرده و متصل شوند.

دوربین آیمو مدل Imou Ranger Pro و Imou Ranger IQ

 مزایای دوربین مداربسته بی سیم

 دوربین های بیسیم آیمو

 دوربین مداربسته بیسیم آیمو Imou نوعی از دوربین ها می باشند که صداها و تصاویر به خوبی ضبط کرده و کاربر استفاده کننده میتواند، به این تصاویر با آرشیو دسترسی داشته باشد . دوربین مداربسته به دو نوع آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. دوربین مداربسته آنالوگ به وسیله امواج رادیویی صدا و تصاویر را ارسال می‌کند  و دوربین های دیجیتال نیز صداها و تصاویر را به وسیله اینترنت خانگی که در دسترس اغلب افراد است ارسال می کنند.

جالب است بدانید دوربین آیمو تنها دوربین بیسیم پر فروش در ایران است که از حافظه جانبی ۲۵۶ گیگابایتی پشتیبانی می کند.

دوربین آیمو مدل Imou Ranger

مزیت نصب دوربین آیمو

مهمترین مزیتی که دوربین های مدار بسته بیسیم نسبت به سایر مدل ها دارند این است که برای استفاده از آن نیازی به کابل و سیم نمی باشد و این باعث زیبایی مکان مورد استفاده میشود و همین امر نیز باعث شده که در اغلب ساختمان های مسکونی و کسب و کارها نصب این مدل رواج داشته باشد.

از دیگر مزیت دوربین آیمو Imou، آسان بودن نحوه نصب آن است و در صورتی که مکان مورد نظر، شخص به هر دلیلی تغییر پیدا کند به دلیل نداشتن کابل دسترسی به آن راحت تر می باشد و نیازی به هزینه بالا در آن وجود ندارد و به آسانی می توان در هر مکان و وضعیتی از آن استفاده کرد. همچنین این دوربین ها در هر منطقه‌ای با هر شرایط آب و هوایی سازگار و منطبق است.

انواع مدل های دوربین Imou

دوربین اسپید دام

دوربین بولت

دوربین گردان

دوربین ثابت

دوربین دام

پرفروش ترین دوربین Imou

دوربین گردان Imou Ranger 2-IPC-A22EP-V2

دوربین چرخشی آیمو Imou Ranger 2-IPC-A22EP-V2

برند آیمو متعلق به کمپانی داهوا اینبار دوربین گردان Imou Ranger 2-IPC-A22EP-V2 را معرفی نموده است که از لحاظ سرعت عملکرد و وضوح تصویر مورد استقبال کاربران جهان قرار گرفته است. دوربین گردان Imou Ranger 2 می تواند همزمان صدا و حرکت را تشخیص دهد و از طریق هوش مصنوعی انسان و حیوان را تفکیک کرده تا هشدار های خطا را به حداقل برساند. همچنین این دوربین مجهز به قابلیت تعقیب سوژه می باشد. این قابلیت به شما کمک می کند تا هر زمان سوژه ای در صحنه پدیدار شود دوربین آی مو سوژه را به صورت خودکار تعقیب نماید. اگر به دنبال یک دوربین کارآمد با قیمت اقتصادی می گرید دوربین IPC-A22EP-V2 بهترین گزینه است.

جهت اطلاع از قیمت و خرید کلیک کنید [27]

دوربین بولت آیمو Imou Bullet 2C IPC-F22P

دوربین بولت آیمو Imou Bullet 2C IPC-F22P

دوربین های بیسیم موجود در بازار انواع مختلفی دارند و هرکدام مخصوص نصب در محیطی خاص هستند. برای مثال دوربین بولت آیمو Imou Bullet 2C IPC-F22P برای فضای خارجی طراحی و تولید شده (البته می توان در فضای بسته هم نصب نمود) این بدان معناست که در برابر آب، باد و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دوربین بولت Imou Bullet 2C این قابلیت را دارد که با افراد سمت دوربین گفتگوی صوتی و تصویری برقرار کنید. جالب است بدانید دوربین imou از حافظه جانبی فوق العاده ۲۵۶ گیگابایتی پشتیبانی می کند. یعنی دوربین آی ام او یو می تواند تصاویر را تا حدود ۳۰ روز بر روی رم ذخیره نماید. از دیگر ویژگی های دوربین ایمو IPC-F22P می توان به داشتن هات اسپات داخلی اشاره نمود.

جهت اطلاع از قیمت و خرید کلیک کنید [28]

قیمت دوربین آیمو

معمولا دوربین های بیسیم Imou با توجه به کیفیت مناسب با قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای ارائه می شوند حدود قیمت این دوربین ها از رنج ۱ میلیون تومان تا ۴ میلیون تومان می باشد.

مزایای دوربین مداربسته ایمو 

 

با این دوربین امنیت را به خود و خانواده خود هدیه بدهید. کافیست یکبار دوربین های آیمو Imou را تست کنید تا مشتری وفادار این محصولات شوید.

برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین آیمو به “این لینک [29]” مراجعه نمایید.

سولات متداول

چرا اصلا دوربین آیمو؟

محصولات کمپانی آیمو از لحاظ کیفیت و امکانات، بسیار عالی و مقرون بصرفه هستند. کمپانی تولید کننده دوربین آیمو متعلق به برند داهوا جزو ۳ برند برتر تولید کننده دوربین مداربسته دنیا می باشد.

آیا دوربین آیمو صدای دوطرفه داره؟

سیستم ضبط صدای دوربین بیسیم آیمو Imou، امکان ضبط صدای محیط و مکالمه صوتی و تصویری را فراهم می کند.

دوربین imou کارت حافظه تا چه ظرفیتی پشتیبانی میکنه؟

این دوربین ها تا ظرفیت فوق العاده ۲۵۶ گیگابات حافظه جانبی پشتیبانی می کنند.

من میتونم به جزء گوشی دوربین رو به NVR هم متصل کنم؟

خوشبختانه بله، دوربین های آیمو این قابلیت را دارند که در کنار انتقال تصویر از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر به دستگاه NVR هم متصل شوند.

قابلیت هات اسپات داخلی آیمو چیه؟

این قابلیت بدان معناست که حتی اگر اینترنت شما قطع شود باز هم میتواند با اتصال به شبکه داخلی دوربین Imou تصاویر را به صورت لحظه ای کنترل کنید.

برای انتقال تصویر باید از چه نرم افزاری استفاده کنم؟

این دوربین برای انتقال تصویر از نرم افزار هوشمند سازی قدرتمند شرکت آیمو به نام Imou Life در دو نسخه اندروید و ویندوز استفاده می کند.

سرعت انتقال تصویر و فرمان پذیری این دوربین چطوره؟

جالب است بدانید با توجه به در نظر گرفتن سرورهای قدرتمند شرکت داهوا برای این دوربین، از سرعت عملکرد نرم افزار شگفت زده می شوید و از انتقال تصاویر لذت می برید کافیست یکمرتبه امتحان کنید.