- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

بهترین کابل کواکسیال برای نصب دوربین مداربسته

بهترین کابل کواکسیال برای نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته در صورتی که ندانید چه وسایلی برای کار مناسب است می‌تواند جزو کارهای پیچیده به شمار رود. در این مقاله برخی از نکته‌های ساده در زمینه‌ی انتخاب مناسب تجهیزات دوربین مداربسته شامل انتخاب بهترین کابل کواکسیال [1] (Coaxial [2]) آورده شده است. یک سیستم دوربین مداربسته معمولی از بسیاری اجزا تشکیل شده است که ارتباط درست آن‌ها موجب انتقال بهینه و باکیفیت داده‌ها می‌شود. برای چندین سال، کابل‌های کواکسیال RG59/RG6 در این صنعت دوربین مداربسته نقش عمده‌ای داشته‌اند.

بهترین کابل برای نصب دوربین مداربسته

کابل‌های دوربین مداربسته دارای یک رسانا در بخش میانی خود و به همراه یک پوشش عایق می‌باشند. ۳ نوع کابل کواکسیال رایج برای نصب دوربین مداربسته وجود دارد:

همه انواع این کابل ها دارای پوشش عایق می‌باشند. این پوشش این اطمینان را در اینجا فراهم می‌کند که کاهش ظرفیت الکترونیکی و افزایش شتاب انتشار الکتریسیته ممکن باشد.

کابل کواکسیال RG59 با یک گاز ویژه که به درون عایق تزریق می‌شود تشکیل‌ شده‌ است که موجب می‌شود تا جامعیت سیگنال در طول انتقال بهتر باشد.

رسانا

برای انتقال تصویر دوربین‌های مداربسته، نیاز به یک رسانا مسی با داشتن بیش از ۹۵ درصد مس خالص می‌باشد.

روکش

کابل‌ها دارای روکش آلومینیومی هستند که هسته داخلی را پوشش می‌دهد. پوشش مناسب سیگنال‌های ویدیویی بدون نویز و بدون هیچ‌گونه نفوذ را ارائه می‌دهد و به دلایل امنیتی و ایمنی ضروری می‌باشد.

بررسی نیازمندی‌ها

بررسی احتیاجات و نیازمندی‌های پیش از خرید تجهیزات کامل برای دوربین مداربسته می‌تواند در زمان، انرژی و هزینه شما صرفه‌جویی کند. یک سیگنال ویدیویی مداربسته به‌صورت کلی با ۲ روش دسته‌بندی می‌شود. یکی از این روش‌ها، کامپوننت‌های با فرکانس پایین و دیگری کامپوننت‌های با فرکانس بالا می‌باشد که برای انتقال ویدیو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای فرکانس‌های دوربین مداربسته کابل‌های کواکسیال RG59 و RG6 برای بهینه‌ سازی عملکرد، انتقال ویدیو بدون نویز و اعوجاج توصیه می‌شود.

تفاوت میان کابل های RG59 و RG6

RG59 در مقایسه با RG6 باریک‌تر است. هر دو این کابل ها از مس در درونشان به همراه یک روکش آلومینیومی روی مس تشکیل‌شده‌اند. کابل RG6 پوشش عایق ضخیم‌تری دارد، بنابراین می‌تواند در مقایسه با RG59 برای مسافت‌های بیشتری مورداستفاده قرار بگیرد. RG59 برای اداره‌ها و محیط‌های داخلی مناسب‌تر می‌باشد درحالی‌که کابل های RG6 بیشتر برای یک سیستم نظارتی در یک ساختمان یا بخش‌هایی از شهرها مناسب‌ترند. معمولاً RG6 برای استفاده توسط بخش‌های مدیریت شهری می‌باشد.

اطلاعات فوق می‌تواند در رابطه با انتخاب بهترین کابل کواکسیال برای دوربین مداربسته به شما کمک کند تا امنیت و ایمنی در سیستم نظارتی برقرار باشد.