- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

دوربین مداربسته سیم ‌کارت خور + انواع و راهنمای نصب

دوربین مداربسته سیم‌کارت خور یا بسیم (SIM Card Security Camera) چه بصورت چرخشی و یا ثابت با قیمت ارزان برای مکان‌هایی که دسترسی به برق و اینترنت وجود ندارد مناسب است. دوربین مداربسته سیم‌کارت خور اغلب با نام دوربین‌های مداربسته Cellular یا به‌اختصار SIM Camera شناخته می‌شوند. همچنین نوع مخفی این دوربین نیز در بازار یافت می شود. این دوربین‌ها بر روی شبکه تلفن ۴G/3G عملیات انتقال سیگنال‌های تصویری و ویدیویی را به‌ صورت بی‌سیم انجام می‌دهند. به این ترتیب می‌توانید ویدیوهای بلادرنگ از مکان موردنظر را بدون نیاز به برق و وای فای در هر مکان بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنید و علاوه برآن زمانی که رویدادی تشخیص داده شد، هشدار دریافت کنید.

چگونه دوربین سیم‌کارت خور را نصب کنیم؟

نصب دوربین سیم کارت خور از آنچه که فکر می‌کنید آسان‌تر است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که دوربین‌های مداربسته سیم‌کارت خور نیاز به تنظیمات و نصب حرفه‌ای دارند که درنتیجه با هزینه و مشکلات بیشتری همراه می‌باشد، در صورتی که واقعیت کاملاً برعکس است. نصب دوربین مداربسته سیم‌کارت خور حتی اگر در زمینه دوربین مداربسته، ناشی و یا تازه‌کار باشید بسیار آسان و ساده می‌باشد. در زیر مراحل گام‌به‌گام نصب دوربین سیم‌کارت خور و برخی از فاکتورهایی که باید در نظر گرفته شوند آورده شده است.

دوربین مداربسته سیم کارت خور SIM Camera

دوربین مداربسته سیم کارت خور

در شکل زیر راهنمایی سریع نصب دوربین سیم‌ کارت خور به‌صورت اینفوگرافیک آورده شده است:

اینفوگرافیک نصب سریع دوربین مدار بسته سیم کارت خور SIM Camera

اینفوگرافیک نصب سریع دوربین مدار بسته سیم کارت خور

در ویدیو زیر می‌توانید نحوه نصب دوربین سیم‌کارت خور را در عرض چند دقیقه مشاهده کنید:

چگونه مصرف داده دوربین مداربسته سیم‌کارت خور را بهینه کنیم؟

دوربین سیم‌کارت خور به‌صورت ماهیانه چه مقدار داده مصرف می‌کند؟

 پاسخ: مقدار مشخصی برای آن وجود ندارد.

چه زمانی دوربین سیم‌کارت خور داده مصرف می‌کند؟

پاسخ: دوربین امنیتی سیم‌کارت خور در موارد زیر داده را مصرف می‌کند:

مشاهده ویدئو زنده دوبین مدار بسته سیم کارت خور SIM Camera

مشاهده ویدئو زنده دوبین مدار بسته SIM Camera

برای ذخیره مصرف داده دوربین سیم‌ کارت خور چه‌کارهایی می‌توان انجام داد؟

با توجه با این‌که در سناریوهای نام‌برده شده مصرف داده صورت می‌گیرد، در زیر راه‌های ممکن برای بهینه کردن مصرف داده جمع‌آوری‌شده است:

ارسال ایمن ویدئو Video Transcription

با استفاده از دوربین سیم‌کارت خور به‌راحتی می‌توانید از طریق گوشی تلفن خود حتی بدون نیاز به اینترنت وایفای مزرعه یا انبار خود را مانیتور کنید. هم‌چنین دوربین‌های مداربسته سیم‌کارت خور مجهز به باتری می‌توانند به‌عنوان دوربین‌های جاسوسی مورداستفاده قرار بگیرند. علاوه بر آن می‌توانید دوربین جاسوسی سیم‌کارت خور را در فاصله زیاد از حیوانات وحشی قرار دهید و بدون متوجه شدن، زندگی آن‌ها را مشاهده کنید.

ارسال ایمن ویدئو Video Transcription دوربین جاسوسی سیم‌کارت خور

دوربین جاسوسی سیم‌کارت خور

پرسش و پاسخ‌های متداول

در این قسمت رایج‌ترین سؤالات در رابطه با دوربین‌های سیم‌کارت خور آورده شده است:

چگونه می‌توان برای دوربین مداربسته سیم‌کارت خور یک پلن داده را انتخاب کرد؟

آیا دوربین مداربسته تحت شبکه سیم‌کارت خور سیگنال‌هایی مانند سیگنال‌های تلفن همراه دریافت می‌کند؟

بله در صورتی که گوشی تلفن و دوربین سیم‌کارت خور که از داده استفاده می‌کنند از یک سرویس‌دهنده سرویس دریافت کنند. در صورتی که تلفن هوشمند شما دارای سیگنال‌های قوی موبایل باشد بسیار محتمل است دوربین‌های مداربسته بتوانند ویدیوهای روان و بدون وقفه را به گوشی شما ارسال کنند.

از چه باتری باید برای دوربین سیم‌کارت خور استفاده کرد؟

پیشنهاد می‌شود که از باتری‌های لیتیومی قابل شارژ برای دوربین سیم‌کارت خور استفاده کنید (در ابتدا اطمینان حاصل کنید که دوربینی که انتخاب کردید دارای باتری قابل شارژ باشد) این به‌این‌علت است که باتری‌های لیتیومی در شرایط آب و هوایی سخت در مقایسه با باتری‌های قلیایی عملکرد مطلوب‌تری دارند و علاوه برآن عمر دوربین سیم‌کارت خور شمارا افزایش می‌دهند.