- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

SunView نرم افزار مدیریت تصاویر سانل-نسخه ویندوز

نرم افزار Sunview یک نرم افزار مدیریت تصاویر محصول شرکت سانل Sunell قابل نصب بر روی کامپیوتر یا ویندوز میباشد. (جهت نصب و دانلود نرم افزار دوربین مداربسته سانل به انتهای مطلب مراجعه کنید) نرم افزار SunView میتواند برای مدیریت تصاویر در پروژه های مختلف دوربین مداربسته با مقیاس متفاوت، مورد استفاده قرار بگیرد. این نرم افزار از امکان مدیریت مرکزی دوربین مداربسته سانل کار گذاشته شده در مکانهای مختلف و نیز امکان دسترسی از راه دور چند کاربر به صورت همزمان را، فراهم می نماید. مدیریت کاربر، مدیریت ابزار، مدیریت سرور، مدیریت آلارم، مدیریت نقشه، تنظیمات ابزار، پخش زنده تصاویر، بازپخش تصاویر، مدیریت آرشیو پرسنل، تحلیل داده ها، تشخیص چهره و سایر قابلیت ها، به خوبی میتواند پاسخگوی راهکارهای نظارت تصویری متنوع و گوناگون باشد.

امکانات ویژه نرم افزار دوربین سانل-SunView

در میان ویژگی های فراوان SunView، تعدادی از آنها به عنوان ویژگی های اصلی یاد میشود که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- اتصال به بیش از ۱۰۰۰۰ کانال

با دانلود و نصب نرم افزار SunView متوجه خواهید شد که از حداکثر ۱۰۰۰۰ کانال پشتیبانی می نماید. یعنی میتوان به صورت همزمان بیش از ۱۰۰۰۰ دوربین مداربسته سانل Sunell و دستگاه را به آن متصل و انتقال تصویر انجام داد.

۲- قابیلت تشخیص چهره و نیز تمایز چهره افراد از یکدیگر یا همان Face Recognization

نرم افزار دوربین مداربسته Sunell (SunView) دارای قابلیت تشخیص چهره و در کنار آن قابلیت تمایز چهره افراد از یکدیگر یا همان Face Recognization میباشد. یعنی با استفاده از آن هم میتوان چهره افراد را شناسایی کرد و هم افراد را از طریق چهره، از یکدیگر جدا نمود. این قابلیت یکی از ویژگیهای برتر این نرم افزار میباشد که آن را از سایر نرم افزارهای موجود متمایز می نماید.

۳- دارای کتابخانه کامل با بیش از یک میلیون چهره

SunView (دوربین مداربسته سانل) شامل یک کتابخانه با بیش از یک میلیون چهره میباشد که در نوع خود بینظیر است.

۴- جستجوی هوشمند

یکی دیگر از ویژگیهای بارز نرم افزار دوربین سانل (SunView)، قابلیت جستجوی هوشمند می باشد. این قابلیت بسیار کارآمد بوده و به هر چه بهتر شدن مدیریت تصاویر و نیز به بالا رفتن امنیت سیستم ما کمک شایانی مینماید.

۵- قابلیت پشتیبانی از چندین صفحه نمایش

قابلیت پشتیبانی از چندین صفحه نمایش این امکان را به ما میدهد تا بتوانیم با امکانات بیشتر و با آسانی، تمامی محیط مورد نظر خود را تحت پوشش قرار دهیم و در صورت لازم و یا وقوع اتفاقی، فورا وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام دهیم. قابلیت پشتیبانی از چند نمایشگر جزء خصوصیات بارز نرم افزار SunView می باشد.

۶- مدیریت یکپارچه محصولات سانل

با استفاده از نرم افزار SunView شما میتوانید با آسودگی خاطر برای کار با محصولات و تجهیزات سانل Sunell مثل دوربین مداربسته از آن استفاده نمایید. زیرا دیگر کار هماهنگی میان آن با دیگر وسایل، بسیار آسان بوده و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. پس میتوان در این مورد انتظار بهترین عملکرد را داشت.

۷- تحلیل داده ها

با دانلود نرم افزار SunView میتوانید کار تحلیل داده ها در دوربین مداربسته را به آسانی هر چه تمامتر انجام دهید. بدین صورت که این نرم افزار دارای قابلیت ها و آنالیزهای فراوانی است که میتوان داده ها و تصاویر ذخیره شده را وارد آن کرده و کارهای مورد نظر را بر روی آنها انجام داد. سپس نتیجه بررسی ها را به سرعت قابل دریافت و مشاهده میباشند.

قابلیت های اصلی نرم افزار SunView یا سان ویو

نرم افزار SunView سانل از قابلیتهای فراوانی برخوردار است. اما چند قابلیت اصلی وجود دارد که از امتیازات اصلی آن به حساب می آیند. از میان آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

سیستم مورد نیاز برای نصب نرم افزار دوربین Sunell

 

سخت افزار مورد نیاز

CPU Intel Core i5
RAM ۸ گیگابایت یا بیشتر
کارت شبکه Gigabit/s
HDD ۵۰ گیگابایت یا بیشتر

سیستم عامل

Windows 7 Pro (64bit)
Windows 10 Pro (64 bit)
Windows 10 Enterprise (64 bit)
Windows Server 2012
Windows Server 2016

یوزنیم و پسورد پیش فرض نرم افزار SunView

باتوجه به اینکه پس از نصب SunView نیاز به وارد کردن رمز عبور و نام کاربری دارید تا بتوانید دوربین های خود را مدیریت کنید ما username و password این نرم افزار را برای شما قرار داده ایم.

username: admin

password: admin