- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

UC2 Client نرم افزار مدیریت تصاویر ریویژن

نرم افزار UC2 ویژه دوربین مداربسته ریویژن

همانطور که میدانید دوربین های مداربسته از یک نرم افزار برای مدیریت تصاویر خود استفاده میکنند دوربین مداربسته ریویژن یا Revision هم برای مدیریت تصاویر خود از نرم افزاری به نام UC استفاده می کند. یکی از بحث های مطرح در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی و نظارتی، بحث نرم افزارهای مدیریت و انتقال تصاویر در مقیاس های گوناگون میباشد. امروز قصد داریم شما را با نرم افزار دوربین مداربسته ریویژن Revision در سیستم عامل ویندوز که امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار میدهد و کار مدیریت تصاویر تهیه شده دوربین را بسیار آسان می نمایند آشنا کنیم. (اگر قصد دانلود نرم افزار UC را دارید به انتهای این مطلب مراجعه کنید)

نرم افزار دوربین ریویژن UC2 میتواند کار نظارت تصویری را برای ما آسانتر نموده و به بهبود عملکرد ما در این زمینه کمک نمایند. هر کدام از این نرم افزارها دارای مزیتهایی هستند که آنها را از هم متمایز مینماید. این تفاوتها بسیار زیاد بوده و باعث ایجاد تنوع در بازار میگردند.در نتیجه مشتریان میتوانند بر اساس نیاز خود، اقدام به تهیه محصولی نمایند کنه بتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای امنیتی آنان باشد.

لازم به ذکر است که دوربین های ریویژن از نرم افزار دیگری به نام Seetong هم برای انتقال تصویر استفاده میکنند که در دو نسخه موبایل و ویندوز ارائه می شود.

معرفی و دانلود نرم افزار دوربین Revision

UC یک نرم افزار مدیریت تصاویر بسیار ساده و در عین حال، کامل و جامع برای دوربین های مداربسته ریویژن می باشد.این برنامه دارای قابلیتهای فراوانی است و به خوبی میتواند پاسخگوی نیازهای کاربران در سطوح کوچک و متوسط باشد. میتوان از این نرم افزار برای نظارت بر مکانهایی مانند منازل، مغازه های کوچک و بزرگ، داروخانه ها، بیمارستانها و مراکز خرید استفاده نمود.

ویژگی های نرم افزار UC ریویژن

۱- شناسایی سریع دوربینهای مداربسته ریویژن و سایر تجهیزات

پس از نصب این برنامه بر روی سیستم عامل ویندوز و باز کردن صفحه اصلی، مشاهده میکینم که نرم افزار شروع به شناسایی دوربینهای Revision و دستگاههای متصل به آن مینماید که معمولا این کار حدود ۱۰ ثانیه طول میکشد. سپس در سمت چپ تصویر، یک لیست از تجهیزات شناسایی شده را نمایش میدهد و شما میتوانید تنظیمات لازم را بر آنها اعمال نمایید.

۲- قابلیت پخش زنده تصویر ۶۴ دوربین ریویژن به صورت همزمان

نرم افزار کامپیوتر ریویژن قابلیت پخش زنده تصاویر ۶۴ دوربین را به صورت همزمان داراست. در نتیجه میتوان از آن، در پروژه هایی که نیاز به پوشش مناطق وسیع داشته و تعداد دوربین زیاد میباشد، استفاده نمود.این ویژگی باعث شده تا برنامه UC در عین سادگی، بتواند با نرم افزارهای بزرگی که دارای اسم و رسم فراوانی هستند، به رقابت بپردازد.

۳- قابلیت قفل نمودن نرم افزار تنها با یک کلیک

یکی از خصوصیات بارز نرم افزار cms ریویژن، قابلیت قفل کردن آن میباشد.وقتی که شما نرم افزار را قفل نمایید، دیگر امکان دسترسی افراد بیگانه به اطلاعات شما وجود نخواهد داشت.زیرا در این صورت به هیچ وجه کار با آن ممکن نیست و تنها با داشتن username و password میتوان دوباره صفحه اصلی را از حالت قفل خارج کرده و با آن کار کرد.

۴- مدیریت آسان ضبط تصاویر Revision

در نرم افزار ویندوز revision شما میتوانید تعیین کنید که کار ضبط بر چه اساسی انجام شود.بر اساس اغاز به کار آلارمها ، بر اساس یک نقش از پیش تعیین شده و یا به صورت همیشگی و ۲۴ ساعته.در اینجا مشاهده مینمایید که تصاویر ضبط شده بر اساس آلارم با رنگ قرمز، بر اساس نقشه قبلی با رنگ سبز و جاهایی که عملیات ضبط انجام نشده است، با رنگ طوسی نشان داده شده است. همچنین در این برنامه به راحتی و تنها با فشردن یک گزینه، میتوان کار ضبط را متوقف نمود و آن را برای مدتی به تعویق انداخت.

۵- مدیریت کامل آلارم

Revision UC Software به صورت خودکار هر سنسوری که به آن متصل شود را شناسایی نموده و تمام آنها را در یک لیست در قسمت سمت چپ صفحه، به نمایش در می آورد.شما میتوانید از لیست نشان داده شده آلارم مورد نظر خود را انتخاب نمایید و یک بازه زمانی را برای فعالیت آن تعیین کنید. آلارمها به سه دسته تقسیم میشوند. آلارم انسانی، آلارم دستگاه و آلارم حافظه. آلارم انسانی مربوط به زمانی است که ارتباط شما با دستگاه قطع میگردد و یا تشخیص حرکت اتفاق میفتد.آلارم دستگاه مربوط به زمانی است که دستگاه دوباره وصل شده،  تصاویر پاک شده و یا پخش تصاویر متوقف شده باشد.آلارم حافظه برای اعلام هشدار در زمانی است که کارت حافظه ۱ و ۲ آماده استفاده بوده و یا از دسترس خارج شوند، فلش مموری ما آماده استفاده بوده و یا خارج شده باشد و یا فضای خالی حافظ، بسیار کم شده باشد.

۶- مدیریت ساده دوربین های ریویژن و تجهیزات متصل به آن

این برنامه دارای یک قسمت به نام Config management میباشد. در این قسمت شما میتوانید تنظیمات مربوط به دستگاه، دوربینها، کاربران، عمل ضبط کردن و …. را بر روی کامپیوتر انجام دهید.همچنین در این بخش، به صورت جداگانه بخشی برای حفظ و نگهداری از تجهیزات متصل به نرم افرار تعبیه شده است که میتوان به راحتی از وجود آن بهره برد.

امکانات کلیدی نرم افزار UC2

در آخر میتوان گفت که UC یک برنامه ساده برای مدیریت تصاویر در سطوح مختلف از جمله پروژه های کوچک و متوسط میباشد که به خوبی میتواند پاسخگوی نیازهای کاربران خود باشد  و در عین سادگی، امکانات خوبی را در اختیار آنها قرار میدهد. همچنین از باکس زیر میتوانید این نرم افزار کاربردی را دانلود و برای مدیریت تصاویر دوربین های ریویژن استفاده نمایید.

یوزنیم و پسورد پیش فرض نرم افزار ریویژن

باتوجه به اینکه پس از نصب برنامه uc2 نیاز به وارد کردن رمز عبور و نام کاربری دارید تا بتوانید دوربین های خود را مدیریت کنید ما username و password این برنامه را برای شما قرار داده ایم. و از شما تقاضا داریم پس از ورود اطلاعات کاربری خود را تغییر دهید.

username: admin

password: 123456