- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

M-Sight Pro نرم افزار مدیریت تصاویر مایل سایت-نسخه اندروید و آیفون

نرم افزار موبایل Milesight Pro برای اندروید و آیفون

نرم افزار مایل سایت M-sight Pro یک اپلیکیشن یا برنامه امنیتی است که در هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون (ios) در موبایل مورد استفاده قرار میگیرد. این برنامه یا اپلیکیشن با فراهم کردن امکان مشاهده تصاویر زنده از دوربین های مداربسته و دستگاهای تحت شبکه از طریق شبکه بیسیم، باعث ارتقای امنیت سیستم میگردد. (جهت دانلود برنامه موبایل Milesight برای گوشی اندوریدی و اپل خود به انتهای این مطلب مراجعه کنید)

نرم افزار Milesight Pro یک سیستم مدیریت تصاویر است که با دوربین های تحت شبکه و NVR های مایلسایت کار میکند. واسط ساده و کاربرپسند آن، به گونه ای طراحی شده است تا بتواند یک دسترسی آسان را برای کاربر فراهم نماید تا از قابلیت هایی مانند پخش زنده تصاویر و بازپخش تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته مایل سایت Milesight، نهایت استفاده را ببرد.

همانطور که میدانید در سیستم های امنیتی امروزی، امکان مشاهده تصاویر و مدیریت آنها، از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. اما دسترسی به سیستم امنیتی از هر مکانی و در هر زمانی که بخواهید، یک نیاز جدید در زمینه امنیت و سیستم های نظارت تصویری می باشد.

این مسئله به گونه ای اهمیت پیدا کرده است که امروزه شرکت های بسیاری اقدام به تولید نرم افزارهایی در این حوزه کرده اند و با سرعت بالایی با یکدیگر به رقابت میپردازند. بعضی از این شرکتها خود تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته به آنها میباشند و برخی دیگر تنها به کار توسعه نرم افزارهای مرتبط با آنها میپردازند.

شرکت مایل سایت Mile Sight یکی از شرکتهای بزرگ تولید کننده دوربین و NVR و …. میباشد که دستی هم در تولید نرم افزار دارد. M-Sight Pro [15] محصول شرکت مایلسایت میباشد که هم بر روی سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل آیفون ios قابل نصب میباشد. در ادامه به برخی از خصوصیات ویژه آن اشاره مینماییم.

امکانات نرم افزار مایل سایت M-sight Pro

۱- مدیریت همزمان دوربینهای تحت شبکه و NVR مایل سایت

با دانلود M-sight Pro (برنامه موبایل مایل سایت) و نصب آن بر روی تلفن همراهتان با سیستم عامل اندروید و اپل، میتوانید تصاویر دوربینهای مداربسته مایلسایت خود را دریافت و آنها را به خوبی مدیریت نمایید.این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده که کاربر از راه دور دوربینها و NVR های خود را به طور همزمان کنترل کرده و به راحتی سیستم امنیتی خود را تحت نظر بگیرید.

۲- افزودن تجهیزات از طریق IP/Domain و P2P و DDNS مایلسایت

یکی از مشکلات بسیاری از نرم افزارها، نبود امکان افزودن دوربین یا دستگاه جدید به سیستم میباشد. اما M-sight Pro مایلسایت به گونه ای طراحی شده که کاربران به آسانی بتوانند محصول مورد نظر خود را در مکان مناسب نصب نموده، سپس آن را بدون هیچ گونه دردسر و هزینه اضافی، به سیستم وارد نمایند.

۳- پشتیبانی از اسکن کردن QR code

امکان نظارت از راه دور از طریق P2P در این اپلیکشن یک QR code در نظر گرفته شده است که افراد تنها با اسکن کردن آن در موبایل خود، به راحتی و از طریق P2P میتوانند به تجهیزات نصب شده در سیستم امنیتی خود دسترسی پیدا کنند. در نتیجه امکان مشاهده تصاویر دریافتی از دوربینها فراهم شده و کار نظارت، تنها با یک اسکن ساده انجام میشود.

۴- پخش همزمان تصویر ۱۶/۹/۴/۱ دوربین Milesight

شما در این نرم افزار اندرویدی میتوانید تنظیمات را به گونه ای انجام دهید که تصاویر دریافتی از ۱۶ دوربین millesight را به طور همزمان مشاهده نمایید.این مورد باعث میشود تا با داشتن تنها یک مانیتور، به کل سیستم امنیتی خود نظارت داشته باشید.

۵- پشتیبانی از چهارچوب تصویری ۴/۱ برای بازپخش حداکثر ۴ کانال

با دانلود و نصب M-sight Pro میتوان تصویر حداکثر ۴ دوربین را در یک صفحه، به طور زنده دریافت و مشاهده نمایید.

۶- پشتیبانی از بازپخش فایلهای موجود در SD card و HDD

امکان بازپخش فایلهای موجود در SD card و فایلهای قرار گرفته در هارد دیسک یکی از ویژگیهای بارز نرم افزار اندروید و آیفون مایلسایت، این است که میتوان از طریق آن تمامی فایلهای موجود در کارت حافظه و نیز فایلهای ضبط شده در هارددیسک را مشاهده نمود.

۷- پشتیبانی از قابلیت های ویژه هنگام ضبط تصاویر مایلسایت

یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است، انجام کارها و عملیاتهایی بر روی تصاویر در حال ضبط میباشد.این خصوصیت در همه اپلیکشنها وجود ندارد.اما با دانلود اپلیکیشن M-sight Pro این امکان بینظیر را به طور کامل در اختیار شما قرار میدهد.

۸- مدیریت فایلها

با استفاده از این اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید و آیفون شما میتوانید به تصاویر ضبط شده توسط دوربین مایلسایت خود، دسترسی پیدا کرده و به راحتی آنها را مشاهده نمایید.این قابلیت باعث شده تا در صورت نیاز، فایلهای تصویری مورد نظر را جستجو نموده و سپس آنها را مدیریت، حذف و جابجا نموده و یا بر روی آنها به تحلیل و بررسی بپردازیم. این کار باعث بالا رفتن سطح امنیتی سیستم شده و میتوانید از هر مکانی که قرار دارید، با خیالی آسوده نظارت لازم را بر روی سیستم خود انجام دهید.

۹- پشتیبانی از فرمتهای فشرده سازی ۲۶۴/H.265

وجود این فرمتهای فشرده سازی، باعث صرفه جویی در مصرف حافظه میگردد و تصاویر ضبط شده به گونه ای ذخیره میگردند تا حجم کمتری داشته باشند و میزان حافظه کمتری برای نگهداری آنها نیاز باشد.

۱۰- قابل نصب بر روی سیستم عاملهای ios و android

یکی از قابلیتهای ویژه دانلود این اپلیکشن، امکان نصب آن هم بر روی سیستم عامل اندروید و هم بر روی ios میباشد. این ویژگی باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن ان را نصب و از امکانات آن بهره کافی را ببرند.

امکانت ویژه برنامه M-sight Pro