- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

Milesight CMS 2.4.0.5 نرم افزار مدیریت تصاویر مایل سایت-نسخه ویندوز

نرم افزار کامپیوتر مایل سایت Milesight CMS

نرم افزار CMS دوربین مداربسته مایلسایت Milesight [12]، یک سیستم مدیریت مرکزی هوشمند برای کسانی است که میخواهند حداکثر ۲۵۶ دوربین مداربسته milesight را در سیستم عامل ویندوز مدیریت کرده و نیز کار بازپخش و مشاهده تصاویر دوربین مداربسته مایل سایت از راه دور را با خیالی آسوده انجام دهند. با کارایی بینظیر و پربازده، نرم افزار CMS مایلسایت یک تجربه مدیریتی فوق العاده را به کاربران ارائه میدهد. (جهت دانلود نرم افزار مایل سایت به انتهای مطلب مراجعه کنید) این سیستم مدیریت تصاویر دوربین مداربسته، با طراحی ساده ای که دارد، به کاربران در هر سطحی اجازه میدهد تا راهکارهای طراحی و پیاده سازی را به آسانی هر چه تمام تر پیاده سازی نمایند. بعلاوه، وجود قابلیت E-map باعث شده تا امکان مدیریت دوربین هایی که در فاصله های مکانی پراکنده قرار دارند، از طریق یک راه هوشمند فراهم گردد.

مایلسایت راهکارهای گسترده و وسیعی را در زمینه نظارت تصویری تحت شبکه ارائه داده است. تنوع خط تولید از خصوصیات بارز این شرکت میباشد.طیف گسترده محصولات، از دوربینهای تحت شبکه و NVR ها گرفته تا نرم افزار مدیریت تصاویر دوربین مداربسته، باعث شده تا دست مشتریان در انتخاب محصول باز باشد. در نتیجه هر فردی که نیاز به انتخاب دوربین و یا تجهیزات وابسته به آن داشته باشد، حتما یکی از محصولات مایلسایت milesight را خواهد یافت که بتواند پاسخگوی نیازش باشد.

امکانات نرم افزار ویندوز مایلسایت

همانطور که میدانید نرم افزارهای مدیریت تصاویر CMS (ویندوز) یکی از ارکان اصلی سیستمهای نظارتی محسوب میشوند. در دنیای امروزی و با گسترش هر روزه نیازهای امنیتی، انتخاب یک سیستم مدیریت مرکزی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. زیرا میتواند کمک بسیار شایانی به تامین هر چه بیشتر امنیت در محیط مورد نظر ما نماید. CMS ها هر کدام ویژگی های مخصوص و منحصر بفردی دارند که آنها را از یکدیگر متمایز مینماید. در اینجا به تعدادی از خصوصیات بارز Milesight CMS اشاره میکنیم:

نرم افزار مدیریت تصاویر برای دوربینها و NVR های مایلسایت

اگر محیط امنیتی شما بسیار گسترده باشد و برای پوشش آن از چندین دوربین و NVR استفاده کرده باشید، نیاز به یک نرم افزار مدیریت مرکزی دارید تا بتوانید از یک مکان مشخص، تمام آنها را مدیریت نموده و به راحتی کنترل نمایید. در نتیجه هر موقع که مشکلی پیش آمد، میتوانید فورا وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام دهید. وجود این ویژگی، به ارتقای سطح ایمنی سیستم دوربین مداربسته مایلسایت شما نیز، بسیار کمک خواهد نمود.

طراحی UI کاربر پسند

یکی از مشکلاتی که کاربران در هنگام کار با CMS Software ها دارند، واسط کاربری پیچیده آنهاست که باعث پایین آمدن سرعت سیستم میگردد. پس روشن است که وجود یک UI کاربرپسند، تا چه اندازه مورد توجه کاربران قرار گرفته و باعث بالا رفتن راندمان کاری و در نتیجه ارتقای سطح امنیتی سیستم نظارت تصویری ما می شود.

اضافه کردن دوربین و دستگاه از طریق P2Pو DDNS مایل سایت

یکی از مشکلات بسیاری از نرم افزارها، نبود امکان افزودن دوربین یا دستگاه جدید به سیستم میباشد.اما CMS مایلسایت به گونه ای طراحی شده که کاربران به آسانی بتوانند محصول مورد نظر خود را در مکان مناسب نصب نموده، سپس آن را بدون هیچ گونه دردسر و هزینه اضافی، به سیستم وارد نمایند.

نشان دادن هشدارها به صورت pop-up

یکی از قابلیتهای بارز این نرم افزار این است که هر موقع اتفاقی درون سیستم افتاد، یک پیام هشدار به صورت pop-up بر روی صفحه نمایش ظاهر میگردد.این کار باعث میشود تا کاربران به سرعت از تمام اتفاقاتی که در سیستم می افتد، اطلاع پیدا کرده و سریع وارد عمل شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

پخش همزمان تصویر ۶۴/۳۶/۱۶/۹/۸/۴/۱ دوربین

شما در این نرم افزار میتوانید تنظیمات را به گونه ای انجام دهید که تصاویر دریافتی از ۶۴ دوربین را به طور همزمان مشاهده نمایید.این مورد باعث میشود تا با داشتن تنها یک مانیتور، به کل سیستم امنیتی خود نظارت داشته باشید.

پشتیبانی از فرمتهای فشرده سازی ۲۶۴/H.265

وجود این فرمتهای فشرده سازی، باعث صرفه جویی در مصرف حافظه میگردد و تصاویر ضبط شده به گونه ای ذخیره میگردند تا حجم کمتری داشته باشند و میزان حافظه کمتری برای نگهداری آنها نیاز باشد.

امکان بازپخش فایلهای موجود در حافظه دوربین milesight

یکی از ویژگیهای بارز این نرم افزار، این است که میتوان از طریق آن تمامی فایلهای موجود در کارت حافظه و نیز فایلهای ضبط شده در هارددیسک را مشاهده نمود.

یوزنیم و پسورد پیش فرض نرم افزار مایل سایت

باتوجه به اینکه پس از نصب نرم افزار milesight cms نیاز به وارد کردن رمز عبور و نام کاربری دارید تا بتوانید دوربین های خود را مدیریت کنید ما username و password این نرم افزار را برای شما قرار داده ایم.

username: admin

password: password