- امنیت 98 - https://www.amniat98.com -

دوربین مداربسته ویدئو پارک Videopark

کیفیت ،قیمت و نمایندگی های دوربین مداربسته ویدئو پارک Videopark

دوربین مداربسته ویدئو پارک در کنار دوربین های بوش و ای وی تک

معرفی دوربین مداربسته ویدئوپارک Videopark

شرکت ویدئوپارک Videopark یک شرکت فعال در زمینه تولید محصولات حفاظتی و نظارتی میباشد. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در کشور چین آغاز به کار کرد و هم اکنون یکی از پنج تولید کننده برتر در زمینه تولید دوربینهای مداربسته و تجهیزات وابسته به آنها در کشور چین به حساب می آید و دارای بیش از ۱۰۰۰ کارمند میباشد.در Videopark [14] یک تیم حرفه ای R&D شامل ۲۶۵ مهندس باسابقه وجود دارد که حداقل نیمی از آنها، دارای بیش از ۱۰ سال تجربه کار در کارخانه میباشند.این شرکت توانایی تولید تمام محصولات موجود در صنعت دوربین مدار بسته را داراست. از جمله تولیدات این شرکت میتوان به NVR ، دوربینهای تحت شبکه، TVI DVR ، دوربینهای TVI ، AHD DVR و دوربین AHD اشاره نمود.بیشتر این محصولات از قابلیتهای هوشمند مانند تشخیص چهره، پشتیبانی میکنند.

کارمندان Videopark برای مشتریان خود اهمیت زیادی قائل هستند و ضرورت راضی نگهداشتن آنها را به خوبی درک میکنند.این شرکت در سالهای اخیر پیشرفت خوبی در زمینه تولید محصولات رقابتی با سرویس OEM/ODM داشته است و امیدوار است تا بتواند سالها، این ارتباط دوطرفه خوب با مشتریان خود را حفظ نماید.

تاریخچه دوربین مداربسته ویدئو پارک

این کمپانی در دسامبر سال ۲۰۰۹ با سرمایه اولیه ۶۵ میلیون یوان معادل ۱۰.۵ میلیون دلار، پایه گذاری شد و در سال ۲۰۱۱ اولین شعبه خود را در شهر پکن تاسیس نمود. در همین سال تجارت جهانی خود را با برند “ویدیوپارک” آغاز کرد. تولید تمام انواع NVR ها در سال ۲۰۱۲ یک پیشرفت عظیم در روند رو به شد این کارخانه ایجاد نمود و در سال ۲۰۱۴ توانست در زمینه تکنولوژی هوشمند ۴K HD [15] وارد شود.این کارخانه در سال ۲۰۱۵ سیستم قدیمی خود را با سیستم جدید جایگزین نمود و در ابتدای سال ۲۰۱۶ قادر به تولید تمام محصولات هوشمند نظارت تصویری گردید. اولین NVR [16] تشخیص چهره توسط ویدیوپارک در سال ۲۰۱۷ به بازار ارائه گردید.

گزارش میزان فروش این شرکت در فاصله سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ :

میزان فروش در سال ۲۰۱۲ : ۳۴ میلیون یوان معادل با ۵.۴۸ میلیون دلار

میزان فروش در سال ۲۰۱۳ : ۶۶ میلیون یوان معادل با ۱۰.۶ میلیون دلار

میزان فروش در سال ۲۰۱۴ : ۱۵۱ میلیون یوان معادل با ۲۴.۳۶ میلیون دلار

میزان فروش در سال ۲۰۱۵ : ۲۳۰ میلیون یوان معادل با ۳۷.۱ میلیون دلار

میزان فروش در سال ۲۰۱۶ : ۳۳۲ میلیون یوان معادل با ۵۳.۶ میلیون دلار

نمودار فروش دوربین مداربسته ویدیو پارک را طی سالهای اخیر در نمودار زیر مشاهده مینمایید:

کیفیت ،قیمت و نمایندگی های دوربین مداربسته ویدئو پارک Videopark

دوربین مداربسته پلاک خوان ویدیو پارک videopark

منابع انسانی ویدئو پارک

این شرکت در کل دارای ۴۷۹ کارمند میباشد که از این تعداد حداکثر ۷۰ درصد دارای مدرک لیسانس بوده و حتی عده ای از آنان در زمینه تخصصی خود، دارای مدرک دکترا میباشند.

حدود ۵۵ درصد از کارمندان یعنی ۲۶۵ نفر در زمینه R&D مشغول به فعالیت بوده و حدود ۱۱ درصد از آنها یعنی ۵۴ نفر، دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر میباشند.

ترکیب کارمندان ویدیو پارک

ویدیو پارک دارای یک تیم R&D بسیار حرفه ای میباشد که تجارب زیادی در زمینه دوربین مداربسته دارند.منابع R&D این شرکت یکی از ویژگیهای بارز آن به حساب می آیند که سرویس OEM حرفه ای را برای همکاران خود در سراسر جهان فراهم مینماید.

ترکیب اصلی کارمندان این شرکت شامل مهندسان R&D ، کارمندان بخش مدیریت، مهندسان پشتیبانی فنی و فروشندگان میباشد. البته باید به این نکته اشاره نمود که بخش اصلی این ترکیب را همان تیم R&D تشکیل میدهند.

کیفیت ،قیمت و نمایندگی های دوربین مداربسته ویدئو پارک Videopark

ترکیب کارمندان کارخانه ویدئوپارک Videopark

نمودار هزینه های این کارخانه در زمینه R&D در طول زمان را در تصویر زیر مشاهده مینمایید:

کیفیت ،قیمت و نمایندگی های دوربین مداربسته ویدئو پارک Videopark

نمودار هزینه های R&D کارخانه ویدئوپارک Videopark

کارخانه ویدیوپارک در یک نگاه

ویژگیهای کارخانه 

هدف 

تبدیل شدن به بهترین تولید کننده و ارائه دهنده راهکارها و محصولات حوزه نظارت تصویری هوشمند

تولید کننده راهکارهای HD هوشمند

ویدیوپارک دارای ۲۶۵ مهندس R&D میباشد تا بتواند محصولات حرفه ای را برای مشتریان خود در سراسر دنیا تولید نماید به گونه ای که بخوبی بتوانند پاسخگوی نیاز آنها باشند.تمرکز اصلی این شرکت بر روی تولید راهکارهای IP هوشمند و نیز راهکارهای آنالوگ HD قرار دارد. برای نمونه تحقیق و مطالعه بر روی مواردی مانند H.265 ، ۴K ، Cloud و …. در اولویت کاری آن  قرار دارند.ویدیوپارک برای گسترش کار خود بطور پیوسته به دنبال همکاران جدید در سطح جهانی بوده تا بتواند تعامل گسترده ای را با تمامی جهان برقرار نموده و در کنار آنها به پیشرفتهای قابل توجهی در دنیای امروزی دست پیدا کند.

بازار جهانی Videopark

همانطور که اشاره شد، ویدیوپارک دارای ارتباطات قوی با تمام دنیا میباشد به گونه ای که اکنون توانسته در بسیاری از کشورها نمایندگی خود را برقرار نموده و محصولات خود را در سطح جهان به فروش برساند.

کیفیت ،قیمت و نمایندگی های دوربین مداربسته ویدئو پارک Videopark

نمایندگی های ویدئوپارک Videopark

هم اکنون تولیدات این شرکت در اکثر نقاط دنیا به فروش خوبی دست یافته و نرخ رشد آن، بسیار قابل توجه میباشد.

ایمن تصویر امرتات نمایندگی دوربین ویدئو پارک

شرکت ایمن تصویر امرتات [17] از شرکت های صاحب نام در زمینه واردات و پخش عمده سیستم های حفاظتی و نظارتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایمن تصویر پویا آغاز و با کسب امتیاز نمایندگی انحصاری بیش از ۶ برند بین المللی در ایران توانسته است نام خود را در بین ۵ شرکت برتر ایران در این حوزه تثبیت نماید.

نرم افزار سیستم های نظارت تصویری ویدئوپارک IMS300

برای انتقال تصویر دوربین های نظارت تصویری ویدئو پارک شما به نرم افزار IMS 300 نیاز دارید. نرم افزار IMS 300 بر روی ویندوز و مک ارائه شده است و می تواند از ۲۵۶ دستگاه یا ۱۰۰۰ کانال پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به محیط کاربر پسند و پشتیبانی از انواع دوربین ها و تجهیزات برند ویدئو پارک اشاره کرد.