همانطور که میدانید مجموعه نرم افزار های مدیریت تصاویر مایلستون milestone از کاملترین و به روز ترین محصولات دنیای امروز به حساب می آیند که براحتی در سایت امنیت ۹۸ قابل دانلود می باشند هر کدام از اجزای این مجموعه برای هدفی طراحی شده اند و شما میتوانید با بررسی خصوصیات آنها و مطابق با نیازهایتان در پروژه یکی را انتخاب نموده و از مزایای آن بهره کافی را ببرید.

اگر قصد خرید لایسنس (ارزان) یا دانلود نرم افزار مایلستون Milestone به صورت کرک را دارید به آخر این مقاله مراجعه کرده و یا با شماره های شرکت تماس بگیرید.

نرم افزار XProtect Essential یک نسخه جامع، کامل و رایگان از مجموعه نرم افزارهای نظارت تصویری مایلستون میباشد. این نرم افزار از ۸ دوربین پشتیبانی میکند و به خوبی میتواند پاسخگوی نیاز کاربران در کسب و کارهای کوچک باشد. با بهره گیری از این نسخه نرم افزار milestone، به راحتی میتوانید امنیت کارمندان و اموال خود را تامین نمایید .یکی دیگر از امکانات XProtect Essential این میباشد که ، به آسانی میتوان سیستم ها و اپلیکیشن های دیگر را به سیستم خود اضافه نموده و به راحتی و از هر مکانی و با هر وسیله ای که به اینترنت وصل باشد، به سیستم خود دسترسی پیدا کنید. در ضمن شما در عرض تنها ۳۰ ثانیه میتوانید نرم افزار خود را به سایر نسخه های مایلستون موجود ، ارتقا دهید.

ویژگی های مایلستون +XProtect Essential در یک نگاه

۱- دسترسی آسان به سیستم از راه دور

با استفاده از مایل استون XProtect Essential شما میتوانید از خانه یا محل کار یا حتی در مسیر رفت و آمد، به راحتی به تصاویر خود دسترسی داشته باشید و با نصب آن در پروژه های پیشرو تجربه مدیریت خوشی را تجربه کنید. در نرم افزار Milestone امکان مشاهده تصاویر و ویدیوها بر روی کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا تلفن هوشمند به خوبی فراهم شده است. این قابلیت یکی از کارآمدترین ویژگی هایی است که در نرم افزار رایگان مایلستون XProtect Essential گنجانده شده است و این اطمینان را به شما میدهد که فارغ از مکانی که قرار دارید، بتوانید یک نظارت شبانه روزی بر محیط امنیتی خود داشته باشید.

۲- پشتیبانی از زبانهای زنده دنیا

نرم افزار XProtect Essential Milestone از ۳۰ زبان گوناگون پشتیبانی مینماید. بدین وسیله افراد گوناگون در سراسر دنیا به آسانی و بدون هیچ مشکلی میتوانند با این نرم افزار مدیریت تصاویر مایلستون کار کنند و از مزایای بینظیر آن در پروژه ها بهره مند گردند.

۳- پیدا کردن ویدیو مورد نیاز در کمترین زمان ممکن

یکی از مهمترین قابلیتهای نرم افزار مدیریت تصاویر XProtect Essential این است که شما میتوانید به راحتی در میان اطلاعات ضبط شده، به جستجو پرداخته و در کمترین زمان ممکن، ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کنید. این ویژگی باعث شده تا در مواقع ضروری بتوانید فورا وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام دهید. در ضمن این نرم افزار، تنها ویدیوهای مطابق با الگوریتم های از پیش تعریف شده را، ضبط میکند.

۴- به اشتراک گذاشتن ویدیو به آسانی و در یک لحظه

شما میتوانید از ویدیوها و تصاویر مورد نظر خود با هر فرمتی که انتخاب نمایید، خروجی بگیرید به زبان دیگر، تنها کافیست فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید. خواهید دید که تصاویر به صورت اتوماتیک و بدون هیچ تنظیمات اضافه ای، در فرمت مورد نظر ضبط خواهند شد. سپس به راحتی ویدیو را از طریق مدیا پلیر یا ایمیل یا MMS به اشتراک بگذارید. همچنین در نرم افزار Milestone برای ارتقای سطح امنیت سیستم، گزینه هایی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال شما با پسورد گذاشتن برای خروجی پایگاه داده خود، سطح امنیت اطلاعات را  در پروژه ها بالا برده و با خیالی آسوده از آنها استفاده مینمایید.

۵- مقرون به صرفه و بسیار اقتصادی

همان گونه که در بالا اشاره شد، این نرم افزار یکی از محصولات رایگان شرکت مایلستون میباشد.در نتیجه به راحتی قابل دانلود و استفاده میباشد و کاربران بدون هیچ مشکلی، میتوانند از آن استفاده نمایند.

به این نکته نیز باید اشاره نمود که در سالهای اخیر مایلستون Essential را از رده خارج کرده و Essential+ را جایگزین آن نموده است.

فروش لایسنس ارزان و بدون کرک نرم افزار مایلستون

باتوجه به روند تحریمی ایران توسط شرکت های نرم افزاری همچون Milestone و محدودیت های اعمال شده بر روی لایسنس این نرم افزار با افتخار تیم فنی امنیت ۹۸ موفق به ارائه لایسنس بسیار ارزان و بدون کرک نرم افزار محبوب مایلستون در ایران شده است جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس گرفته یا به فرم درخواست لایسنس مراجعه نمایید.

در صورتی که قصد استعلام قیمت و یا خرید لایسنس نرم افزار مایلستون با بهترین قیمت را دارید می توانید به صفحه خرید لایسنس نرم افزار مایلستون در فروشگاه اینترنتی دوربین ۹۸ مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است هیچ گونه کرک یا دستکاری بر روری این نرم افزار صورت نگرفته و لایسنس با ۱سال پشتیبانی و ضمانت ارائه می شود.

منابع:

milestone