معرفی نرم افزار XProtect Corporate

یک نرم افزار مدیریت تصاویر میباشد که برای پروژه های با مقیاس بزرگ و سطح امنیتی بالا طراحی شده است . این نرم افزار به وسیله یک تکنولوژی ویژه طراحی شده تا جامعیت ویدیو به طور کامل حفظ شود و کارایی کلی سیستم ، بالا رود . علاوه بر مدیریت مرکزی دوربینها و سرور ها و کاربران در یک تشکل چندسایته ، این نرم افزار شامل یک ویدیو وال جامع برای اپراتورها میباشد تا در صورت وقوع یک رخداد ، فوری به آنها هشدار داده شود . این نرم افزار به گونه ای عمل میکند که اگر یکی از سرورها  از کار افتاد و یا قطع شد ، هیچ تاثیری روی کار ضبط نخواهد گذاشت . این قابلیت باعث شده تا این نرم افزار به یک انتخاب خوب برای پروژه هایی که نیاز به ضبط مداوم و یا تصاویر زنده مستمر دارند ، تبدیل شود . از آنجا که این نرم افزار میتواند با سرعت حداقل 3.1 Gdit/s کار ضبط را انجام دهد ، در شرایطی که نیاز به نظارت و ضبط 24 ساعته و مداوم هست ، مانند فرودگاه ها ، به خوبی پاسخگو خواهد بود .

 

به طور کلی خصوصیات این نرم افزار را میتوان به صورت زیر بیان کرد :

  • نرم افزار نظارتی با عملکرد بالا و مطمئن : چندین عامل گوناگون در این نرم افزار وجود دارند که باعث ایجاد این قابلیت برای آن شده اند . از جمله آنها میتوان به وجود سرور ضبط کننده با کارایی بالا اشاره نمود . یعنی با استفاده از یک ویندوز 64 بیتی ، سرور ضبط کننده ما میتواند با حداقل سرعت 1 Gbit/s عملیات ضبط را انجام نماید . همچنین میتوانیم به هر تعداد که خواستیم ، سرور ، کاربر ، دوربین و …. اضافه کرده و سیستم را گسترش دهیم . این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که اگر اتفاقی برای سرورها و یا هر جزء دیگری از سیستم بیفتد ، فرآیند ضبط به هیچ عنوان متوقف نشده و ادامه خواهد یافت .

 

 

  • مناسب برای عملیات نظارتی در مقیاس بزرگ و مکانهای پراکنده : پشتیبانی از تعداد نامحدودی از دوربینها و کاربران و سایتها از ویژگی های بارز Corporate میباشد . این نرم افزار یک سیستم مدیریت مرکزی را برای تمام دوربینها و ابزار متصل به آنها را ، بدون توجه به سایز سیستم و پراکندگی آنها ، فراهم میکند . XProtect Corporate میتواند به تمام محصولات مایلستون متصل شده و یک مدیریت مرکزی را برای آنها ، با وجود پراکندگی مکانی ، فراهم آورد .